Wanneer komt ome Leo weer op visite? 
ik heb geen vrienden, alleen mensen die ik tolereer, maar hier is een plaatje van een 42mm Radiomir op een 16cm pols in de hotelkamer
ik heb dan wel weer hele dikke biceps, dus dat compenseert weer

zo kun jij er ook uitzien als je een keer met die luie reet van je van de bank komt
Dank voor alle reacties mannen / vrouwen / genderneutrale mensen, ik ben er uit (soort van).
Het wordt een Oris Aquis. Ik ga bellen met een aantal AD’s om langs te gaan en een aantal modellen van dichtbij te bekijken. Niemand in mijn directe omgeving heeft er 1, en ik heb nog nooit een Oris Aquis van dichtbij gezien. Hopelijk bevalt het. De grand seiko wordt het bij nader inzien (nog) niet. Dit wordt een hele lompe redenering, maar ik voel me nog niet volwassen genoeg voor een grand seiko. Slaat nergens op, ik weet het.
rainbow superocean is echt supergaaf!
oud, het woord dat je zoekt is oud
Warmte pomp erbij
maar ik voel me nog niet volwassen genoeg voor een grand seiko. Slaat nergens op, ik weet het.
Kan ik me voorstellen, je bent nog niet grijs (saai) genoeg 
Waarom genoegen nemen met één horloge?
Voor 14.500,- mag je deze set van mij overnemen. Hou je nog een leuk dinertje met je vrouw over.
dinertje met je vrouw
Herstel: vrouwlief
Oris Aquis
Mooie keuze! Lekker de zomer in met zo’n prachtige blauwe wijzerplaat (indien het de blauwe wordt). Succes en veel plezier met het vinden van een mooi exemplaar!
20K aflossen op de hypotheek
dinertje met je vrouw
Herstel: met het vrouwtje
20K aflossen op de hypotheek
Zo hou je 16,67 euro per maand extra over 
Zo hou je 16,67 euro per maand extra over

Keertje McD 

Keertje McD
Wie 't kleine niet eert…
Door de McDrive met het leuke autootje
Gaaf, een Oris!
Er zijn zoveel mooie Aquis modellen dat je het beste even langs kunt gaan bij de @OrisBoutiqueAmsterdam
Hier is de nieuwste speciale LE voor de Waddeneilanden