Bonus bijna binnen - wat te halen?

Wanneer komt ome Leo weer op visite? :upside_down_face:

3 likes

ik heb geen vrienden, alleen mensen die ik tolereer, maar hier is een plaatje van een 42mm Radiomir op een 16cm pols in de hotelkamer
ik heb dan wel weer hele dikke biceps, dus dat compenseert weer

7 likes

afbeelding

8 likes

zo kun jij er ook uitzien als je een keer met die luie reet van je van de bank komt

3 likes

Dank voor alle reacties mannen / vrouwen / genderneutrale mensen, ik ben er uit (soort van).
Het wordt een Oris Aquis. Ik ga bellen met een aantal AD’s om langs te gaan en een aantal modellen van dichtbij te bekijken. Niemand in mijn directe omgeving heeft er 1, en ik heb nog nooit een Oris Aquis van dichtbij gezien. Hopelijk bevalt het. De grand seiko wordt het bij nader inzien (nog) niet. Dit wordt een hele lompe redenering, maar ik voel me nog niet volwassen genoeg voor een grand seiko. Slaat nergens op, ik weet het.

7 likes

rainbow superocean is echt supergaaf!

1 like

oud, het woord dat je zoekt is oud

2 likes

Warmte pomp erbij

Kan ik me voorstellen, je bent nog niet grijs (saai) genoeg :joy:

1 like

Waarom genoegen nemen met één horloge?

Voor 14.500,- mag je deze set van mij overnemen. Hou je nog een leuk dinertje met je vrouw over.

14 likes

Herstel: vrouwlief

Mooie keuze! Lekker de zomer in met zo’n prachtige blauwe wijzerplaat (indien het de blauwe wordt). Succes en veel plezier met het vinden van een mooi exemplaar!

20K aflossen op de hypotheek

1 like

Herstel: met het vrouwtje

1 like

Zo hou je 16,67 euro per maand extra over :white_check_mark:

8 likes

:partying_face:

Keertje McD :ice_cream:

image

1 like

Wie 't kleine niet eert…

1 like

Door de McDrive met het leuke autootje

Gaaf, een Oris!
Er zijn zoveel mooie Aquis modellen dat je het beste even langs kunt gaan bij de @OrisBoutiqueAmsterdam

Hier is de nieuwste speciale LE voor de Waddeneilanden

10 likes