Bonus bijna binnen - wat te halen?

2 likes

Zeker weten.

Maar we gaan ervan uit dat een bazaar alleen maar rommel verkoopt.

Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn :sunglasses:

1 like

Nee dat is waar. Op een camping staan af en toe ook wel eens nette mensen. Heel af en toe.

3 likes

Ik weet ook niet waar @anon50762135 dit op bazaart…

4 likes

Badum tis.

1 like

Voorlopig is die even veilig opgeborgen totdat ik over een maand of twee a drie weer thuis ben.
Het blijft dan even bij foto’s opzoeken op het forum.

1 like

Ga die steeds mooier vinden :grin:

1 like

Als een Patek tot de opties behoort is het naar mijn mening niet echt een eerlijke wedstrijd :blush:

Zomaar wat uit de histo

m c1b6831edf53f22678bca937ce4a240b0a5c5ff4_1_690x457 43707b828d1a960685a0b3ae165f0e7862100104_1_690x457 s-l500

@Fate_Amenable_To_Change, hij staat er weer tussen :partying_face:

7 likes

Uit jouw collectie ? Chapeau hoor

1 like

Was het maar zo’n feest :disappointed:
Is helaas de histo van opgeslagen plaatjes…

Het blijft wel Patek quartz en een zeer klein oudje…

Ga voor een mooie vintage Grand seiko met 4520/2 of 6145/6 uurwerk en je zit constant te kijken naar een bijna vloeiende sweep over je plaat (niet zo vloeiend als spring drive uiteraard maar hey volledig mechanisch!)

plaatje ter inspiratie van mijn 6146-8050 :sunglasses:

1 like

Mooi, draag je hem ook wel eens in combinatie met een andere blouse? :slightly_smiling_face:

2 likes

En niet op 30 maart om 13:33. :joy:

Man man man.

2 likes

Iedereen moet dragen wat die mooi en leuk vind. Geen afschrijving is helaas maar beperkt tot een zeer klein aantal merken.

Waarom niet eens gaan voor iets wat bijna niemand heeft? Al is uiteraard de horloge wereld veel groter dan hf :wink:

Bijna een misdaad om zo’n horloge niet te noemen in je voorstel topic of te vergeten wanneer je een lijstje plaatst met wat je in bezit hebt. :slightly_smiling_face:

2 likes

Hahaha :joy: ik zal binnenkort wel een photoshoot maken.

2 likes

Grote kans dat je in all-you-can-eat-resorts rond de Méditerrannée wat meer van die ‘minder nette’ mensen tegenkomt…:sunglasses:

1 like

Speciaal voor jou zal ik ze in een paar kleuren overhemd nemen :sunglasses:

2 likes