Bonus bijna binnen - wat te halen?

Ja ik zit er ook niet mee. Lekker dragen wat me mooi lijkt. Als de waarde vast blijft of stijgt mooi meegenomen. Is het in waarde gedaald, jammer, maar heb er dan wel intens van genoten.

5 likes

Helemaal mee eens. Anders was ik wel boekhouder geworden, i.p.v. horlogeliefhebber. :smirk:
Als je iets dat je geweldig vindt niet koopt omdat je wakker ligt van wat afschrijven, kun je misschien beter kiezelsteentjes gaan verzamelen. Een hobby mag voor mij best wat geld kosten, ik hoef niet altijd zo nodig ‘op zeker’ te spelen. Gewoon lekker kopen wat jij gaaf vindt!

1 like

Poooohhh wat een heerlijk horloge!!! :heart_eyes:

1 like

Die gekleurde subdials … :100:

1 like

Ik ben Zenith wel gaan waarderen.

Jammer wel van de complete Rolex-kopie sluiting…

Voor de rest echt een topper en te krijgen rond de 10k.
Dat kun je van de keramische Daytona niet meer zeggen…

Pumppushers zijn een leuk detail.

1 like

Erg leuk om te volgen. Ik zit er ook een beetje zo in. Met een budget van ca 6K en niet gehinderd door enige kennis van zaken. Zo komen er toch leuke ideeen langs.

Ik kan me nog steeds niet over die kano van een urenwijzer heen zetten. Ik zeg je, het is een Empire Star Destroyer.

Betere optie. :+1:

Stel voor dat je je er bij houdt. Ik ga alleen nog even een gedoodverfde JLC Reverso Medium KS handwinder in donkerblauw voorstellen, maar dat doe ik overal al te pas en te onpas.

Maar als ik uit die vier keuzes die je presenteert mag grabbelen zou ik de Snowflake nemen, want dat babyblauwe van de Skyflake zou me in no time de keel uit hangen.

Tudor overslaan, de Patek is echt niet m’n kop thee, en een Aquis is me te lomp. Sterker nog, eigenlijk word ik niet echt warm van die hele lijst, waarbij ik de Snowflake hands down het mooiste vind.

Vooruit, nog één voorstel dan: De Shunbun GS als je 'm nog kan vinden.

Mooi roze is niet lelijk.

5 likes

:joy: sinds dat je erover begon krijg ik dat beeld niet meer uit mijn kop. Dank je wel, scheelt weer €9200 list. :grin:

Na bijna 1 1/2 jaar in bezit draag ik hem nog steeds heel vaak. Voor mij een blijvertje: zit onmerkbaar comfortabel, loopt nauwkeurig als een quartz (niet zo als een Citizen Chronomaster of GS 9F of nog erger), de wijzerplaat is supermooi en de secondenwijzer van een Spring Drive blijft erg bijzonder.

Als je die kan vinden, kopen! :ok_hand:

2 likes

Dan de skyflake

6 likes

Suggestie zal vast wel aangedragen zijn maar zie mijn opmerking dan maar als de kracht van herhaling, ga eens eens afspraak maken met aantal (bekende) juweliers en ga lekker wat modellen passen. Je vindt het dan wat of je vindt het niks, next!

Lekker kansloos & niet bepaald open minded. Geen idee waarom ik het zeg, want ik weet wie het zegt.

Oh ja, 15k:

12 likes

Potdilmes, moooooooi!

Edit, kut. Uitverkocht

Niet terugnemen. Buiten het feit dat ik een Rolex bij lange na niet kan betalen, vind ik de hype ook overdreven. Mooie horloges, ja. Mooie techniek, ja. DE grail? Voor velen wel, maar voor jou en mij dus niet. Met 10k… dikke speedy kopen en een de rest opbrassen op het terras. Veel succes en plezier met je zoektocht.

2 likes

De rechter is top!

Die is zo mooi grijs.

Samenvatting

Soon.

2 likes

Wat is mis met de bazaar?

1 like

De (excuus) meest intelligente opmerking ooit.

Doe maar een Mercedes. Maakt niet uit welke.

2 likes

Niks hoor. Ik houd gewoon niet van wegwerprommel, da’s alles.

4 likes

En wat heeft een bazaar met wegwerprommel te maken?

Ik hou er overigens ook niet van. :grin:

1 like

Nou die kleding die daar wordt verkocht kun je na drie keer dragen weggooien. Of kom jij op andere bazaars dan ik? :wink:

Wellicht was een Opel als voorbeeld beter geweest :laughing:

Doe maar een Opel. Maakt niet uit welke.