Bonus bijna binnen - wat te halen?

Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat halen… zal wel weer een Seiko van 100 euro worden :rofl:

7 likes

Hahaha, hey, dat was wel, oprecht, mijn grail horloge, waar ik nog steeds super blij mee ben

Hoeveel een horloge kost betekent niet automatisch dat het een leukere horloge is, voor mij dan. Ik heb soms meer plezier in een goedkoop horloge, dan een super duur horloge. Als we puur naar monetaire waarde kijken is de daytona het duurste horloge dat ik heb, maar krijgt bijna geen draagtijd. Soms, met een seminar.

Ik heb sinds ik lid ben van dit forum zulke leuke horloges kunnen kopen voor echt geen geld. De bovenstaande seiko, een timex, of een custom seiko. Ik heb de tijd van mijn leven.

19 likes

Misschien eens in de hoek van Panerai of Zenith kijken?
Zelf ben ik erg gecharmeerd van Sinn

Panerai is ook een optie ja! Zag laatst een panerai an een forum lid :100: :boom:

Panerai lijkt me een beetje fors voor je pols.

En velen die hem niet missen zoals ik :sweat_smile:

1 like

Nog een paar dan dan, omdat ik 'm toch niet hoef af te tikken :money_mouth_face:

En ik heb richting Rolex eigenlijk hetzelfde sentiment, maar er zijn ook wel een paar knapperds bij hoor. Ook nog “normaal” geprijsd, vraagprijs voor deze is bijvoorbeeld $3.900…

3 likes

Oké abi :sunglasses:

1 like

Als @jotun een Panerai kan hebben, dan @Kahan toch zeker ook. Gooi er eens een plaatje in vriend Jotun?

1 like

Lijkt me ook een gevaarlijk horloge.

1 like

vind ik de mooiste optie

1 like

Ik zal geen Rolex halen, maaaaaar als ik het overweeg wordt het een vintage. Ik zag laatst een forum lid met een Rolex waarvan de dial, onder bepaalde lichtinval, verdween. Super vet. Ghost dial heet het volgens mij?

Edit: heb het opgezocht: ROLEX DATEJUST 1601

5 likes

In de hoek van JLC is ook veel moois te halen tussen de 7 en 13k. Een MUT moon, of een master annual Calendar of iets uit de polaris range als je sportiever wil. Of gewoon een reverso!

1 like

Kan ook in 38mm en 42mm. Maar dan nog is het altijd even passen om te kijken of het mooi staat.

1 like

afbeelding

De GS Birch? Hi beat, gelimiteerd en binnen budget (€ 9200)

4 likes

Je noemt zelf de Aquis al, kennelijk kun je daar ‘al’ tevreden mee zijn en brandt je budget je niet in je handen. Hij is een van de mooiere duikers, die kleur is prachtig, lekker van genieten deze zomer. En onderwijl kun je lekker op zoek naar eventueel iets erbij. Hoe mooi kan het zijn.

2 likes

Wat bedoel je met “gevaarlijk”? In de zin van “lauw, vet cool, dope bro” of “radium, nog 1500 jaar gevaarlijke shit in het horloge”? Of een combinatie, kan ook natuurlijk :smiley:

1 like

Gevaarlijk als in te dure frankenwatch.

Sws een rivetered oyster is echt net blik.

3 likes

Mooi ruim budget, daar kan natuurlijk van alles mee. Mocht ik de keuze moeten maken, zou het gaan tussen deze drie:

De GS Whiteboards Birch, zoals @Pablo1971 al suggereerde:

Of de door jou al genoemde Skyflake, maar je zou ook voor de Snowflake kunnen gaan.

Mijn tweede optie zou de Zenith El Primero Chronomaster zijn:

Geweldige wijzerplaat toch? In 38 en 42 mm te krijgen.

En als laatste de Omega Globemaster, waar ik voor de blauwe versie zou gaan:

(Foto’s komen helaas van het web en niet van mijn collectie :grimacing:). Succes met kiezen!

9 likes

Haha dit soort topics… Mijn God.
Volledig random advies vragen.
Duiker, dress, €1,5K of €35K.
Het mag géén Rolex zijn, maar we zetten er wel een Tudor DD tussen.

Beetje hetzelfde als twijfelen tussen de aankoop van een Polo of een Aventador.

Mijn tip, bied €35K voor dat horloge voor het goede doel in het blauwe gedeelte en draag ‘t met verve!

9 likes