Aha, dit is dus een frankenwatch?? Had ik dus nooit gezien zo zie je maar weer dat ik een noob ben!
Videobeelden zagen er ook mooi uit vond ik en net service gehad volgens verkoper:
Aha, dit is dus een frankenwatch?? Had ik dus nooit gezien zo zie je maar weer dat ik een noob ben!
Videobeelden zagen er ook mooi uit vond ik en net service gehad volgens verkoper:
Voor een volgende vintage Rolex zou ik persoonlijk voor zoiets gaan:
Lekkere twist op alle fluted bezels (1625/3 en 1625)
Wat is er mis mee?
Mijn verstand van horloges is praktisch 0.
Er zijn hier tig forumleden waar ik veel van kan leren.
Ik weet zelf niet wat ik zoek, dus ik kan lastig aangeven wat voor soort horloge het wordt.
Het budget is lekker ruim, dus alles kan. Het merk Rolex vind ik niks meer, maar Tudor kan. In jouw opties is Tudor blijkbaar een namaak Rolex. Dat kan.
Voordat ik een dure aankoop doe is er misschien een forumlid met een horloge dat niet bij mij is opgekomen wat wellicht wel interessant is.
Zenith is wellicht ook een optie
Nooit van dat term gehoord, super bedankt. Weer wat geleerd.
Heh?
Ik wil graag een Day Date, dan moet deze er uit
Sowieso een goed idee!
Hier val ik onder en ik zeg: doe het!
Ergens snap ik zijn insteek wel. Hij heeft geen idee waar hij moet beginnen met zoeken en denkt als ik de vraag nou eens random stel dan krijg ik vast een aantal suggesties waarmee ik weer verder kan (en een heleboel suggesties waar ik niets mee kan).
Ik vind het vaak makkelijker te verzinnen wat ik uitgesproken NIET wil dan wat ik wel wil.
Er is niets mis mee, ik moet er alleen een beetje om lachen.
Je kunt toch zelf wel een heel klein beetje uitzoeken welke kant je op wil? Stap een juwelier binnen en ga lekker passen. Ik denk dat de gemiddelde juwelier heel blij wordt van iemand die zojuist een dergelijke bonus heeft gehad.
Ik denk dat jouw zoektocht door dit topic alleen maar groter wordt, immers krijg je ook een volledige willekeur aan adviezen.
Verder is Tudor zeker geen namaak Rolex of wat dan ook, ik ben zelf gezegend met een fraai exemplaar. Maar roepen dat je absoluut geen Rolex wilt en dan met een Tudor DD aan komt zetten is wel heel kort door de bocht.
Ik gun je echt een succesvolle zoektocht, maar adviseer je echt om de gaan “proeven” bij een AD.
Nee man. Die van jou met de schaakbordplaat is veel vetter. Net als jouw Cellini trouwens. Lelijke bezel op deze dingen, dat lijkt net op een reddingsboei haha
Er is 1 perfecte Root Beer kleurstelling, die zou ik ook halen. Voor de rest vind ik ze meh.
Deze komt heel dicht in de buurt:
Boeie…
Ja deze is ook lekker hoor, heerlijke nipple dial
Thanks kerel! Ben er nog altijd heel tevreden mee. Die 16233 gaat niet weg hoor. Zo’n 1625 zou er dan bij komen.
@anon50762135 wat zeg jij hiervan?
Dat is 'm ja!
Groot gelijk! Was die niet ook van je grootvader geweest?
Mijn reactie kwam heel grof uit de mond, excuses.
Je slaat overigens wel de spijker op zijn kop.
Ik heb mijzelf echt in de voet geschoten.
Voorheen had ik 4 opties, maar nu denk ik hey dat kan ook, dat is ook een mooi ding, niet zo slim nee haha.
Ik denk dat jou advies wel het beste is ja, om eind van de maand is langs een AD te gaan.
No worries
Succes!
De Cellini wel, de 16233 heb ik erbij gekocht (daar zaten de originele rekening en het garantiebewijs bij). Toevallig kwam die uit dezelfde zaak als die van mijn opa (in Luzern). Dat was de connectie tussen beide. Beiden gaan dus ook niet meer weg. Tenzij ik in de problemen kom, dan moet de 16233 wel weg.