Bonus bijna binnen - wat te halen?

Ah ja dat was het inderdaad! Hopelijk kan je een beetje uit de problemen blijven en die DJ houden, maar mocht je 'm ooit kwijt willen dan hoor ik het graag :slight_smile:

2 likes

Je moet er van houden…

Ja ik hou hier wel van :wink:

5 likes

Klaar.

10 likes

Kan ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voor 9500 kroon heb je hem al

2 likes

Deze JLC staat voor 7k bij van Wonderen.
Moeite waard om een keer te passen.

En anders een JLC Polaris zoals die van @tompj

Of een mooie Panerai. Panerai is on his way back! :ok_hand:t2:

2 likes

Gezien het budget en het merk er blijkbaar nauwelijks toe doen gooi ik er gewoon maar wat two tone in :innocent: :sweat_smile:

4 likes

Hoewel ik veel voorbij heb zien komen deze nog niet. Beide 15k. De één, een oer nederlands kunstwerk. De ander met een nieuwe, misschien wel revolutionaire, techniek binnen de automatische horloges.

3 likes

Best een mooie prijs lijkt mij.

2 likes

Ik zou de NA bijdrage van koetsj van 24 04 jl mbt van zijn nieuwe Staudt er op nalezen …genieten en wellicht wordt de keuze makkelijk en kan je van het overblijvend deel nog ettelijke bijzondere horloges aanschaffen …veel plezier ! :grinning:

2 likes

Je hebt een gouden daytona van bijna een ton? :joy: :upside_down_face:

1 like

Seiko SLA017? (62MAS reissue)

4 likes

Met 10-15k aan budget zou ik voor een Rolex gaan. Maakt niet heel veel uit welk model als het maar een Rolex is…

2 likes

That’s right cheers.

2 likes

Die is van de Turkse bazaar, dat zie ik zelfs. :wink:

1 like

Yup, de enige echte. Het dat model al een paar jaar. Ik heb er zelf niet meer zo veel mee, maar die Daytona is te mooi om weg te doen

Je wordt op het forum bijna afgeschoten als je ook maar iets slechts over Rolex spreekt. Chill the f out people. Ik neem mijn woorden terug, Rolex number 1.

10 likes

@anon50762135 is gewoon jaloers. Die heeft zelf nog nooit een Rolex gehad. Dan krijg je dat.

3 likes

Very. Dat overhemd komt ook van de bazaar zo te zien trouwens. :wink:

Haha, puike observatie.

3 likes

Ouch, dat overhemd was cadeau van mijn vader

1 like