Bonus bijna binnen - wat te halen?

Haha, ik loop gewoon weer eens te ouwehoeren, geen zorgen. :sunglasses: :+1:t2:

1 like

Je doet je naam geen eer aan zo :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Echt schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Klaar! Dat is hem.

3 likes

@Kahan

Gaaf dat je met zo’n kanon van een Daytona rondloopt maar ook nog van een Seiko met een veel lagere waarde kan genieten. Daar heb ik altijd respect voor.

6 likes

Die vond ik in real life maar “zo-zo”. En ik ben echt een GS liefhebber.
Dus zou ik voor de PP gaan.

1 like

Zit ook op een flinke bonus te wachten…

… kan ik nog lang wachten, ben ik bang! :rofl: :thinking: :roll_eyes:

Maar, heerlijk man!
Ja, ik zou het wel weten…

:heart_eyes:Carrera Special Edition (worden er slecht 500 van gemaakt), mooie 39mm, met in-house uurwerk, van het merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono.

22 likes

Oh vertel, wat vond je er zo-zo aan? Want ik overweeg het echt.

Hoezo kort door de bocht? Omdat het jouw voorstellingsvermogen te buiten gaat? Daar moet ik een beetje om lachen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik heb eind vorig jaar wat GS’en gepast, waaronder de Skyflake. En mijn eerste en na wat bezinning 2e indruk was “niet bijzonder”.

Nu is smaak iets persoonlijks, dus ik zou je in elk geval aanraden om hem in het echt te gaan zien voordat je zoiets aankoopt.

Ik sluit mij bij @WilSeiko aan. Ik vond er ook niet veel aan (de Snowflake dan, Skyflake niet gezien) ‘in the steel’. Dan kan ik zo vijf mooiere GS’en opnoemen. @koetsjh kom er eens in? :wink:

1 like

:star_struck: deze is echt wel vet zeg!

1 like

:sweat_smile:

5 likes

Wat je zegt. Niet in meegaan. Alles behalve Rolex is een gezonde insteek. Houden zo…

2 likes

Ik denk meer dat je dit over jezelf af hebt geroepen door met dikke vette letters aan te geven "alles behalve Rolex :grin:

Verder niks van aan trekken. Lekker kopen waar je voorkeur naar uitgaat :sunglasses:

Cartier Santos

12 likes

Deze is wel heel erg bruut, kanonnen zeg.

2 likes

Wat anders dan hier al is gepost, is het misschien ook wel waard om naar te kijken

2 likes

Rolex was destijds ook mijn droom horloge hoor, daar niet van, maar het heeft bij mij zijn charmes verloren.

Het is misschien een beetje te vergelijken met BlackBerry destijds. Had voor de zaak een BlackBerry, lekker zakelijk. Een top ding voor werk. Op een gegeven moment had elke puber er 1 en was pingen de nieuwe rage. Toen was het voor mij ook snel klaar met BB. Dit is natuurlijk niet geheel te vergelijken met Rolex, maar ik kan het niet beter uitleggen.

Dit doet me overigens denken aan een gesprek met mijn zakenpartner, over voetbal, politiek en religie moet je niet discussiëren. Haal hier Rolex maar ook bij :grin:

4 likes

Tsja… eh…

Niet bijzonder? Ik heb er wat gehad.

image image

7 likes