Grolsch💪🏻 heineken is voor stadse piemels
BAVARIA
Naja. Gisteren veel teveel Berardus tripel op…
Brand pils Te bitter voor de stadse yuppen
Ook lekker, ik ben fan van brouwersnös.maar Speciaal bier laat ik aan blauwbeer over
Daarom drinken de stadse heineken😙
Wat theoretisch piswater is.
Hertogjan is ook lekker pils
Ja lekker, smaakt naar rookworst😋
Gewoon aan de chouffe. Snel dronken
Onze blauwe bier beer drinkt ook wel echt heul verschillende bieren. Doe ik ook wel eens, maar drink vaak gewoon mn favorieten
Pils sla ik eigenlijk liever over.
Ik weet het, maar een van een half kratje pils word je echt niet slechter. ohh shit dit is geen dagbrakers?
Alles is dagbrakers.
Ohja, proost🍻
Jupilertjes zijn de lekkerste biertjes uit een krat.
Heineken vind ik echt een van de mindere biertjes.
Dan nog liever een Bavaria… 🤷
ik heb nog niet eens een hypotheek. laat staat een 14e maand om die af te lossen.
Mooi hoe een topic dat even dreigde te ontaarden in een ietwat patserig draadje (kijk eens wat ik kan kopen voor mijn zoveelste maand en dan tel ik m’n bonus nog niet eens mee) uiteindelijk gewoon uitloopt op een lekker vergelijk van pilseners.
Mijn duit in het zakje:
- Brand voor de lekker.
- Hertog Jan voor de feestjes.
- Jupiler als Hertog Jan weer eens niet op voorraad is.
- Bavaria als m’n vriendin boodschappen is gaan doen en zo’n halve krat zwaar genoeg vindt.
- Dat alles doe ik van 12 maandsalarissen, zonder bonus. Volgens m’n baas is alles ruimschoots verdisconteerd in die 12 maanden.
Misschien mag ik dan toch blij zijn dat ik daar ooit een mee heb geëxperimenteerd haha.
Als half Nederland/HF nou die bonnen krijgt…
Mien lievelings bier, goedzo kerel
Mooi hoe het topic van serieus naar welk bier het beste is over gaat.
Moet me overigens wel verbazen over de hoeveelheid mensen die een 13e maand krijgen. Had eerder verwacht dat een hoop high rollers (lees rolex en daarboven dragers) niet in loondienst zouden werken. Gewoon uit interesse, in wat voor functies?