Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Geen idee? Wacht: 61% uit 2014. https://www.besteproduct.nl/inbouw_vaatwassers/artikelen/hoeveel_nederlanders_hebben_een_vaatwasser___ca__61__

Of neem een ander huishoudelijk apparaat. Stofzuiger. Magnetron. Frituurpan.

Gek genoeg zie je wel altijd een 60” 4K plasma hangen bij die tv programma’s. Oh en pakjes peuken. En een trouwe viervoeter XXL. Prioriteiten.

5 likes

Agrarische grond, met mesttanken in de grond en hoop olievervuiling door machines. Daar wordt helemaal niks gebouwd voorlopig :joy:

2 likes

Heren , ik betaal 411.29 euro huur voor een huis met uitzicht op een park 30 minuten lopen van de Westertoren in Amsterdam en zit momenteel op bijna 200 euro zorgpremie .
Geen 13e of 14e maand , heb wel 20 vintage horloges . Tja die zorgpremie he …

6 likes

Heel herkenbaar inderdaad. Roken kan altijd door gaan. Verder nog een hond en een paar katten die eten nodig hebben, geen probleem! :sweat_smile:

3 likes

En premium bier hé, want er moet altijd gedronken worden :wink:

3 likes

Schultebrau is geen premium bier, ik wil je droom niet uiteen laten spatten, maar ik zou wat anders gaan drinken.

2 likes

Wuahahhaa echt he

1 like

Als ik weer naar straat arm / steenrijk kijk is het wel altijd Heineken ofzo. Nooit huismerk.

2 likes

Is geen

4 likes

Oke laat ik het anders verpakken, A-merk bier.

En hoe denk je dat je dat doet? :laughing:

1 like

Hoe mooi je het ook verpakt, het blijft de rituals onder de geurtjes.

Als jij dat premium-bier vindt, zal je wel niet tot de groep behoren die een 14e maand krijgt :crazy_face:

2 likes

Klopt, kom uit een ondernemers gezin, 13e of 14e maand kennen wij niet :sweat_smile:

3 likes

Hardr werkers. Die hebben dit land groot gemaakt

Ik kom uit een arm ‘gezin’. De bijstand geeft geen 13e maand :joy:

3 likes

Je bent makelaar. Dat is toch gewoon commissie harken?

2 likes

Wel vakantiegeld :partying_face:

Maar goed, zure shit. Bijstand.

Alles aan pils uitgeven

1 like

Aandelen Heineken.
Vraag maar aan @hendrik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like