Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Alles is relatief, een huis van 120 k los je makkelijk af in 25 jaar…de meeste huizen voor een gezin zijn > 400k

1 like

En is “de boel bedonderen”
Bij de eerste en beste controle val je door de mand.

1 like

Om de ambtenarenhaters nog even in de kaart te spelen:
Ik kreeg een stripboek van De Rechter en een bon twv 25 euro om te besteden bij een of andere webwinkel.
En bij de secretaresses ligt voor iedereen nog een vvv-bon, of hoe heet dat tegenwoordig, van 100 euro.

Vorig jaar was er vanwege bezuinigingen geen eindejaarscadeau. Ik vond dat meer dan terecht en zat ook niet te wachten op de doos chocolaatjes.
Nou, het intranet liep vol met de domste reacties.
De ergste vond ik: “het is toch een individuele blijk van waardering”. Ik plaats nooit wat op intra, maar moest me nu inhouden om er niet onder te zetten “nee doos! Want de prutser van drie kamers verder en de luilakken op de verdieping hierboven krijgen hem dan ook!”.

2 likes

Nounou… dat is wel heel veel. Ik denk dat 300K meer in de buurt komt.

1 like

Bij u in Duitsland zijn de huizen een stuk goedkoper inderdaad :innocent:

2 likes

Daar koop je een redelijk appartement voor 1 a 2 personen voor, van een vierkante meter of 60 a 75. Daar zou ik geen kinderen bij proppen hoor. :joy:

3 likes

Bij jou in de middle of nowhere op het boerenland koop je voor 300k een vrijstaande villa hoor.

3 likes

Helaas. Die appartementen die ik omschrijf, dat is gewoon Arnhem en Nijmegen.

Voor die villa moet je ietsje verder rijden denk ik. Probeer regio Veendam eens. :upside_down_face:

1 like

Of, hoe geet het ook alweer, Lent?

1 like

Ik heb helaas geen SUV. Dus die onverharde zandpaden daar bij jou het oosten rij ik liever niet op.

je doet nu het zelfde als gisteren beginnen over mensen hun iphone 5 terwijl je zelf niet eens de 12 pro max hebt.

1 like

Jij hebt überhaupt geen rijbewijs laat staan een auto, maar… wel een fiets! Bandjes half leeg laten lopen en je trapt overal dwars doorheen. En ja dat gaat langzaam maar je hebt de hele week de tijd. :sunglasses:

5 likes

In Amsterdam ja.
Ik woon in een kinderrijke buurt. Ik schat dat 80 procent van de huizen daar tussen de 230 en 350 kosten.
Mijn woning zou bij lange na niet 4 ton opbrengen. Toch heb ik drie verdiepingen en vier slaapkamers.

:man_shrugging:

Centrum Nimma, of kijk maar eens naar het Spijkerkwartier of Sonsbeekkwartier in Arnhem. Daar is 3 ton ook niks voor een beetje leuk appartement. Je kunt ook in zo’n Vinex dorpje gaan wonen waar @koekoek zit (of waar je zelf zit haha). Dan heb je alles op 15 minuten autorijden - moet je wel een auto hebben natuurlijk - en in je eigen straat en wijk drie keer niks te beleven. :joy: (we hebben echt alle pats- en huilstruikonderwerpen inmiddels gehad he?)

2 likes

Dat drukt de vastgoedprijzen natuurlijk wel enorm.

4 likes

:joy:

1 like

Nieuw bed
Nieuw tuinhuis
2x nieuwe kast.
image

1 like

Jij woont duidelijk niet waar ik woon. :joy:

2 likes

Klopt. Ik woon niet voor niks niet in Nijmegen-Oost. Eind jaren 90 kon je daar voor 4,5K in guldens een bovenverdieping krijgen. In Lent voor minder een eengezinswoning met tuin. Afstand tot Nijmegen-Centrum: 10 minuten fietsen. Dan is de beslissing niet moeilijk.

Die

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like