Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Onze eco-terminator.

1 like

Even serieus?
2 weken boodschappen voor een gezin?

In welk land?

En dat terwijl de Cyberdyne Systems T-1000 nuclear powered is :grimacing:

1 like

Ik mis soms de oude Zarky wel hoor. Die twee kilo vlees per week at, zes keer per jaar een long-haul vlucht maakte zonder enige vliegschaamte, riep dat windmolens onzin waren, die in zijn 530d gewoon 80 per uur door de binnenstad van Utrecht reed, zijn McDonalds milkshakebeker en autoasbak uit het raam de struiken in flikkerde en zijn glas en oud papier gewoon met een dikke ‘kan mij dat hele milieu schelen grijns’ in de grijze container deed.

5 likes

:joy:

1 like

Hee nou kappen met die Ninja Edits! :partying_face:

2 likes

Laatste puntjes op de i. :joy:

1 like

En nog een kloppende zin ook. De Beer is trots op je :joy:

2 likes

Waar zie je mij voor aan? :thinking:

1 like

Iedere ochtend.

5 likes

Opvallend he, denken dat je spaargeld is afgepakt bij het niet volledig terugbetalen van een achtergestelde lening. De staat heeft er geen cent van in ontvangst mogen nemen.

1 like

Vind ik niet zo gek, met jouw maat kopjes.

1 like

Ah. Ok. Maar dan niet ‘zelfstandige’ gelijktrekken met een zzp er! Dat is dus iets anders als principieel.

Zelfstandig zijn kan in diverse fiscale vormen.

Zolang je maar niet vergeet om de iPhone en MacBooks van de vrouw en kinderen zakelijk op te voeren. Scheelt enorm.

1 like

geeft ie

2 likes

Klopt, maar dit was n systeembank, dan verwacht je wel enigszins stabiele vooruitzichten te hebben.

Anyway, de rechtzaken lopen nog, en deverwachting is dat 50-75% van het bedrag terug zal komen. Binnen nu en 6 maanden zou dat duidelijk moeten zijn.

Ik denk dat ze in Kamp Moria zouden zeggen: ‘eind goed, al goed’. :wink:

1 like

Haha ja maar dat is misschien iets Nederlands.
Gisteren bij mijn moeder op bezoek en die kijkt altijd Kassa. Daar ging het voor de zoveelste keer over spoofing, en dat de banken aanvankelijk die opgelichte mensen niet schadeloos wilden stellen. Mijn moeder sprak er (met Kassa) schande van.

Mijn voorzichtige tegenwerping dat de bank toch part noch deel had aan de oplichting van die mensen, viel niet in goede aarde.

1 like

Zijn er eigenlijk mensen die naast hun 13de en 14de maand salaris nog een kerstpakket krijgen?

Show je KERSTPAKKET! Zou ik zeggen!

Credit pic. By Katja Schuurman.

2 likes

Ook zo apart inderdaad. Met skimmen kan ik het enigszins begrijpen dat ze geen goed beveiligde pinautomaten hadden maar met spoofing zit je zelf niet op te letten.

1 like