25% vangen lijkt mij nog steeds gunstiger dan 0% vangen toch?
No way.
De Invicta wint. Op vele fronten. Zodra ik dat topic open begint mijn telefoon te huilen.
Nee, is gewoon mijn gepensioneerde hypotheker.
Joh, hij vraagt 85 euro. Prima toch. dat heb ik er wel voor over.
Dat is voor veel gezinnen twee weken boodschappen. Kom eens uit je schaal-14 ivoren toren man.
Ik weet dat je dit met opzet doet.
Nou niet als t je zuur verdiende spaargeld is waarvan een deel voor je kinderen was. Dit kwam in de buurt van de communistische onteigeningen in de 60s.
Ik kom redelijk veel in de tsjechische republiek. Wij hebben daar kennissen, hun ouders hadden een hotel met 30 kamers en bioscoop. In de ogen van de Russen waren ze kapitalisten, dus in 1968 werd alles geconfisqueerd en konden ze in de fabriek gaan werken en op n flatje 3 hoog gaan wonen.
Dus zo moet je dat sns verhaal zien. In mijn geval wordt mijn geld geconfisqueerd. Dus ik heb n broertje dood aan de staat en alle opvreters die ervan profiteren (en dan bedoel ik niet politie/zorg/andere werkenden maar slapende ambtenaren/subsidiezuigers en dat slag)
@W.E kreeg zojuist een notificatie
En nog 200 HF’ers. Ik zeg niet wie. Maar @Blauwbeer en @mafkees zijn er twee van.
Nee, ik ben rr van van overtuigd dat die wel wat doen🤔
Ik ook. Die drinken koffie en hangen op HF.
We begonnen lekker maar toen begon iemand over zijn hypotheek aflossen
Had ik niet op moeten reageren. Mijn schuld.
Nou doe je het weer!
Nog even en we gaan het over de belastingaangifte hebben.
Edit: ik had nog niet alles gelezen. Zelfs inclusief het al dan niet uitbesteden. Kijk @Jurk, dit gebeurt er als jij een dag vrij neemt. Het hele forum stort in elkaar.
Haha
Ik kreeg een notificatie
Niet van mij hoor😂
Daarom heb ik snel mijn verantwoordelijkheid genomen…
Zie het HF cafe.
Ik snap dat het vervelend was maar SNS heeft het zelf verzaakt en de staat heeft het opgeruimd.
Al je eieren in één mandje is nooit slim natuurlijk. De staat heeft het misschien niet netjes gedaan maar zij zijn echt niet de boeman in dat verhaal. Aandeelhouders hebben volgens mij 0% gekregen.
En verantwoordelijk over honderden mensen.
FTFY
Niet dus.
Obligaties zijn geen spaargeld, maar een belegging.
Kans op meer winst, risico op alles kwijt.
Dat behoor je als belegger te weten.
Heel erg jammer voor jou, maar het is niet slim om 75% van je eieren in één mandje te leggen.
Zie ook: Fortis, Lernout & Hauspie, …
Nu doe je Zarky te kort. Doet ie zo zijn best om elk jaar tienduizenden eurootjes milieusubsidie binnen te harken geef jij hem geen enkele erkenning. Dat verdient die jongen niet.