Hi allemaal!
Eind van dit jaar ontvang ik mijn eerste bonus. Dit wil ik vieren met de aanschaf van een mooi horloge. Budget rond de 2000.
Wat vinden jullie van onderstaande Oris? Ik sta uiteraard open voor andere suggesties!
Fijn weekend.
Hi allemaal!
Eind van dit jaar ontvang ik mijn eerste bonus. Dit wil ik vieren met de aanschaf van een mooi horloge. Budget rond de 2000.
Wat vinden jullie van onderstaande Oris? Ik sta uiteraard open voor andere suggesties!
Fijn weekend.
Nooit een grote fan geweest van two-tone metaal om de pols. Verder niet mis maar voor dat geld valt er wel mooier/beter te vinden, denk ik (of althans dingen die ik persoonlijk mooier zou vinden).
Ja, gaaf! Zou het doen! Zo, klaar. Volgende case!
Gaaf horloge, maar wat is je collectie?
Op basis daar van kan ik een beter advies geven
Gelukkig heb je nog zeven maanden om er over na te denken.
Op dit moment alleen nog een prx 80 automatic in het groen.
Dan is dit zeker een mooie toevoeging, ik zou zelf alleen niet snel voor een two-toen gaan.
Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak!
Heel leuk en comfortabel horloge hoor! Als je het leuk vindt, kun je er ook een origineel Oris MN bandje bij regelen. Wel prijzig, maar staat super!
Het brons gaat natuurlijk donkerder worden, dat moet je leuk vinden. Als je het weer lichter wilt hebben, dan werkt een badje met citroensap heel goed.
En de combinatie tussen de inktblauwe wijzerplaat en rose gouden indices en wijzers is naar mijn mening erg erg mooi .
Het beste te bekijken met je eigen ogen want op foto’s komt het minder tot zijn recht.
Top keuze de Oris bico hoor!
best een mooi exemplaar,
als dit je eerste ingeving is moet je hem volgen,
gewoonlijk is dat steeds de beste weg.
Oris is een prachtig onafhankelijk bedrijf met prima horloges.
Bij de nieuwe inhouse uurwerken zelfs 10 jaar garantie.
Als ik een suggestie mag doen, een collega van mij heeft deze en is echt heel mooi! Super slick en classy horloge.
Even snel een link van Hodinkee, maar gaat om het model. Past ook net in jouw budget
Als jij het mooi vindt, gewoon doen. Deze is niet mijn smaak, en voor dat budget zou ik persoonlijk wat anders uitzoeken.
Ik zou in het budget dat je aangeeft het volgende willen voorstellen:
Maak er een voorspel van… 7 maanden plezier vóór de aanschaf…
dat is eens wat anders dan 30 seconden
Met de huidige economische en geo-politieke ontwikkelingen zou ik zo’n uitspraak niet durven doen.
Maar stel dat je gelijk hebt. Dan is zo’n Oris 65 een mooie keuze, maar dat geldt ook voor de al geopperde LLD en kijk eens naar wat Sinn te bieden heeft! En als @Fate_Amenable_To_Change lucht krijgt van dit topic (zou zomaar kunnen gebeuren) dan krijg je een flink aantal goed onderbouwde, minder voor de hand liggende maar zeker te overwegen alternatieven.
Het worden een paar mooie maanden met al dat voorpret!
Q2 zit er nog niet op, lekker om je heen kijken hier, op social media en ga eens her en der bij juweliers of hf leden horloges in het echt bekijken en passen!
Tegen die tijd ben je al 34x gewisseld