Borealis gepreordered

Vandaag door Candide enthousiast gemaakt over een bepaald model horloge. Had al wat huiswerk vooraf gedaan en kon me vandaag niet meer beheersen. Het is de Borealis Scorpionfish black geworden. Het lange wachten is begonnen.

10 likes

Ik zit zelf te denken aan een Sniper scout.
Dat of een Marathon GSAR.

Das ook een mooie, met tritium tubes👍
Zijn scherp geprijsd die Borealis horloges.

Leuk. Ik heb zelf de witte met plongeur hands een tijdje geleden gepreordered. Ben benieuwd.

Mooi horloge!
Die Candide steekt iedereen aan :slight_smile:

2 likes

Gaaf! Ik heb erg zitten twijfelen tussen zwart en wit. Vandaag voor de zwarte gekozen, had morgen zomaar de witte kunnen zijn😊!

Klopt! Hij heeft oog voor mooie horloges👍!

1 like

Dat is zeker waar ! :wink:

1 like

Heb je de extra 10% kortingscode gebruikt?

Mijn beste,

Ziet er méér dan goed uit, deze Borealis Scorpionfish!!
Mooie combinatie van horlogekast en horlogeband.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Helaas door mijn enthousiasme van het bestellen over het hoofd gezien. Kwam er op het forum achter dat de mogelijkheid bestond. Heb een reply gestuurd op mijn orderbevestiging in de hoop dat dit nog verrekend kan worden. In ieder geval dank voor het melden.

Die coupon is toch verlopen?

Mooie klok hoor, het is dat ik de Skindiver heb want anders… Oh nee, dan had ik die Crépas L’Ocean van Jack gekocht haha!

Anyway, voor een slordige 375 piek een erg mooie duiker, goede specs (misschien beetje brede lugs met 24mm).

Maar ja dat heeft de L’Ocean ook :wink:

Veel voorpret en plezier!

1 like

Ik dacht ergens eind juni 2015 gelezen te hebben. We wachten het rustig af.

Dat is jammer. Hopelijk komen ze je nog tegemoet.

Klopt, zou inderdaad tot eind juni zijn ja.

Zo kan het ook. Helder verhaal👍. Jammer voor mij. Maar mag de pret niet drukken😃

Nu gelijk doorbestellen he Ide😜

Haha, betrapt!