Borealis gepreordered

De assembly van de scorpion fish is gisteren begonnen! Sea dragon zal vandaag in assembly gaan.

5 likes

Gaaf! Laat maar komenšŸ‘!

Fraai!

Update from Borealis …

"We have received today 4 watches from the production line of the Borealis Scorpionfish.

All passed QC checks and factory is now proceeding with assembly of remaining watches.

In case you haven’t pre-ordered and intend to do so as once watches are in stock price will increase."

it giet oan

Ze hebben er goed de vaart in bij Borealis​:+1::smiley:!!!

Ja, ze hebben de vaart erin seadragon is ook onderweg.
Laat maar komen de scorpion fish!

1 like

De zwarte dial met ā€œmodern handsā€ is inmiddels al ff uitverkocht. Van de andere modellen zijn nog een paar exemplaren te krijgen. Levering zal wel richting medio/eind augustus gaan.

Ja, dat denk ik inderdaad ook, vorige of de week ervoor waren de samples goedgekeurd, en kon de fabriek verder.

Dat doen ze toch goed hoor, zo snel…

The watches have landed! Let’s get it on!

Yes, dan gaat het opschieten. Ben zo benieuwd naar de kwaliteit!

Ik hoor net dat hij thuis is afgeleverd, als ik er komende dagen aan toe kom, zal ik wat foto’s maken. ( Or it didn’t happen ) :wink:

1 like

Volgens mij stoken zowel Monaco en Candide iedereen op, had mijn Helgray waarschijnlijk nu niet gehad zonder jullie marketingpraatjes :smile:

Maar het geeft niet hoor, ben er blij mee :wink:

2 likes

Die van mij zou vandaag binnen moeten komen. Ben benieuwd!
Als vermoed ik dat deze ongedragen weer in de verkoop gaat :scream: als opoffering voor hoger doel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hij is binnen, ik zal binnenkort even een review maken met meer foto’s!
Hier iig de eerste, goede eerste indruk, zeer solide, prettige band, en de micro adjust is prettig!
Door de AR lijkt de zwarte plaat wat blauwig! Mooi!

4 likes

We zien 'm graag verschijnen in het verkoopgedeelte. Welke versie heb je besteld?

[EDIT] never mind, hij staat er al zie ik :wink:

[EDIT 2] en is zelfs al weg. Wow, dat ging rap!

2 likes

Ja dat blauwige dankzij de ARC viel mij bij andere klokjes ook al op. Niet storend, maar wel irritant bij het maken van een mooie foto van de wijzerplaat. Ik moet toch mijn CP-filter weer eens van stal halen. Zijn er hier ook hobbyfotografen die hier al ervaring mee hebben?

Proficiat!

1 like

Vandaag ook in ontvangst mogen nemen😃. Alleen voor mijn smalle polsje is de omtrek van de band net te ruim. Ben er wel blij mee.

2 likes