Borealis gepreordered

Hij is fijn!

Ja ik dacht dit is mijn kans en pakken die vis!

1 like

Hier mijn vis, meteen op een Ko band gezet. Wat vinden jullie, mooier dan staal?
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Borealis%20Scorpionfish%201_zpsiru3hk6i.png.html][/URL]
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Borealis%20Scorpionfish%202_zpsm1qdw6rg.png.html][/URL]

2 likes

Die Ko kan echt wel wat zeg!

Pracht van een combinatie . :thumbsup:

Mooi! :smiley:

1 like

Dat is een prima combi op die leren band!

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening?! Na 3 weken (aantal maal gedragen) stopt de secondenwijzer van mijn scorpionfish steeds op dezelfde plek met lopen (net voor de 30). Na heen en weer gemail met Maria van Borealis toch besloten het horloge naar Portugal te sturen voor reparatie. Met het oog op garantie, waterdichtheid, ed leek mij dit het beste. Vandaag aangetekend verzonden, kosten rond de € 20,-. Gevraagd aan Maria of ik deze kosten weer retour krijg. U raadt het al, antwoord was Nee, verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ik vervolgens gemaild dat ik daar best teleurgesteld in ben, dat ik baal als een stekker dat ie nu al niet goed werkt en dat ik nu weer een tijd zonder de Scorpionfish zal moeten zijn. En een beroep gedaan op de goede service, die ze hopelijk blijft geven door mijn verzendkosten te retourneren. Ook nog even de voorwaarden bij garantie op de site bekeken, maar hier wordt niet gesproken dat de verzendkosten voor mij zouden zijn. Stel ik nu een rare vraag om de kosten aan mij te retourneren of heeft Maria gelijk?
Ben erg benieuwd naar jullie reactie.

Mooi hoor

Dank voor je reactie, maar ik snap niet wat je bedoelt met het antwoord? Kwartje valt nog niet😁

Ik had mij gereageerd op de foto in je eerste bericht. Op een of andere manier komt die gewoon onderaan te staan.

1 like

Balen zeg! Op zich niet onverstandig hem eerst naar Borealis te sturen. Maar in antwoord op je vraag: je hoort vaker dat jij de kosten voor opsturen zelf betaald, en de fabrikant de reparatie verzorgt en retour stuurt. Persoonlijk zou ik blij zijn als hij gerepareerd weer terug komt liefst binnen 3 weken.

Succes en laat nog even weten hoe Borealis dit heeft opgelost!

Ik ben ook wel benieuwd naar de service,ik wil graag de preorder voor de Estoril 300M doen.

1 like

Dank voor jullie reactie. Ik houd jullie op de hoogte.

Is dit niet gewoon de bekende miyota stutter, of stopt de secondenwijzer langer bij 30?

Hij staat echt stil en loopt niet verder. Ik vermoed dat ie aanloopt tegen het glas. Hij leek al wat schuin omhoog te staan, echter dacht ik dat dat door de bolling van het glas kwam.

Die heeft de 8215 wel maar de 9015 niet meer volgens mij. Bij Skindiver, Tropik en Huldra in ieder geval niet gezien.

Maar daar heeft het Orakel vast een definitief antwoord op? :wink:

1 like

Dat is wel zonder. Wellicht iets te ruw behandeld door de post of slechte QC.

@anon50762135EV ik kende het van de Obris Morgan Branco (9015), wellicht dat het intussen opgelost is. Dus orakel, kom d’r maar in.

2 likes

Perhaps she knows

1 like

If she doesn’t I’m sure the almighty cornholio can tell us.

4 likes