[BR] Omega FOIS, maar dan anders

Dank, altijd leuk om weer een reactie van jou te krijgen. Weet nog de eerste. :+1:

Hij heeft het inderdaad erg netjes gedaan en ben er erg blij mee. Voorlopig zit deze om de pols.

Geen idee, maar zou het zeker uitzoeken. Grote kans dat een aftermarket glaasje zal passen.

Ze behoren inderdaad enkel dergelijke banden te verstrekken bij de ‘juiste’ horloges.
Zou het gewoon nog een keer elders proberen.

3 likes

Dank je!
Hij doet dat ook en gaat zelfs verder, maar voor mij weer te.

Is geen probleem, heb hem zelf ook al even los gehad. Eerder gebruikte hij een beetje epoxy, ook dat is nog omkeerbaar/verwijderbaar.

2 likes

Lekker hoor :ok_hand:

1 like

Zo is hij écht heel gaaf! :smile: :+1:

Dank je, snel die schitterende PAM587 de deur uit en dan op zoek naar je eigen exemplaar. :+1:t2:

Dank!

2 likes

Dat zal nog lastig worden, ik ben erg gehecht geraakt aan m’n Panerai. De rust die ik nu heb moet ik eigenlijk koesteren. :ok_hand:

1 like

Zag je PB net; groot gelijk, lekker van genieten!

1 like

Gaaf! Een kennis en tevens recent lid van Fratello Watches, Daniel Muller, heeft het ook laten doen. Volgens mij bij deze horlogemaker. Ik vind het ook zeker een meerwaarde hebben en je houdt immers ook het origineel saffierglas. Het is het hesalite wat aangepast wordt en niet het horloge.

Die Daniel Muller had ook de secondewijzer aan laten passen naar een gewone baton wijzer.

2 likes

Dank je, het is idd het glaasje dat is aangepast, heb hem al even er af gehad.

Hij is idd bekend met Fratello dus kan goed zijn dat hij daar ook verantwoordelijk voor is. Zijn inmiddels nu twee leden met hem in contact voor een aanpassing. :slight_smile:

1 like

Dat is dan één stapje te ver naar mijn mening. Die wijzer had ik zo gelaten. Het hesalite glaasje vind ik zeker een verbetering!

1 like

Ik stoor mij ook niet aan de authentieke secondewijzer, want het heeft immers niks met de chronograaf functie te maken. Maar als je liever voor de vintage looks gaat (hesalite, oldschool bracelet) is deze derde aanpassing een logisch stap.

2 likes

Voor mij ook net te veel van het goede.
Deze jongen biedt ook andere wijzerplaten aan, origineel Omega, maar dan oud.
Het is maar waar je voor jezelf de grens legt. Ondertussen ben ik iig blij met mijn ‘subtiele’ mod.

1 like

6 likes

FOIS met stick hands… Nice… Maar zie ik nog wel safier?

1 like

Klopt, saffier stoort mij niet

1 like

Mooi verhaal en mooie foto‘s!

1 like

Leuke aanpassing, veel draagplezier.
Ook laten doen door onze Duitse vriend?

Dank je!

1 like

Ik ga binnenkort ook een FOIS kopen. Vind hem prachtig! Bij het passen van zowel de Pro als de FOIS kon ik me ook niets voorstellen bij de haast religieuze voorkeur voor hesalite van sommigen.
Vind hem met de stick hands (stok wijzers?) erg mooi. Waar heb je dat laten doen?

1 like

Het is gewoon mooier. Denk dat iedereen dat wel vindt.
b0a6cefaaed83b8d1ff6155d84dac67c1710fe4e_1_656x499

Al heb ik met oog op wat praktisch nut ook voor de sapphire versie gekozen.

2 likes

Wesselink en Vreeker

1 like