[BR] Patek 5170G-010

Kom via de BR van je VC nu bij deze BR van deze _pp_rachtige PP terecht. Subliem, wat een toPPer zeg!!!

Heb je eigenlijk een AP? Kan er zo geen Bidle Review van vinden… :upside_down:

1 like

Nope geen AP, heb wel eens gekeken naar een vintage dress of vintage royal oak. Verder is het niet echt mijn merk.

Mijn hemel. Jaloers. En niet alleen om het horloge, maar ook de vaardigheid van plaatjes schieten.

Wat een superhorloge!! Vroeg me wel af of ze niet gelijk af fabriek de juiste band er bij konden leveren… maar goed… geniet er van!

Wat een geweldig mooi horloge! Helaas zag ik op Chrono24 dat deze toch wat boven mijn budget ligt…veel plezier ermee.

Da’s een vraagprijs, kan vast wel 1 meier af

3 likes

Tja…dan is het best te doen :smirk:

2 likes

En een gratis natootje erbij!

Leuk om dit topic na 1,5 jaar nog eens te lezen! Altijd leuk om te zien hoe iemand bij welk horloge terecht is gekomen, prachtig horloge, mooi getogen en perfect uitgewerkt! Je foto van het uurwerk in full-res is ook echt een plaatje, prachtig :smile:

Waarschijnlijk ken je het filmpje al, maar Watchfinder&co (prachtige videos op dat kanaal trouwens…), heeft een mooie vergelijking tussen PP en Omega gedaan, dan zie je waar de tijd gaat zitten:

Prachtig!

Trouwens @Bidle : Horloge nog in je collectie? :wink:

2 likes

Pffffff wát een masterpiece zeg whowww

1 like

Je vraagt je toch af hoe de gesp zich gehouden heeft, na anderhalf jaar EDC…

Ken het filmpje, dank. Het blijft een schitterend horloge en nog steeds in bezit. :+1:

17 likes

Is de kast platina?
Zo ja voel je dat in het gewicht?

1 like

Staat allemaal in de openingspost. :wink:

3 likes

Prachtig, leuk om te zien! Mocht je een keer tijd en zin hebben om een stukje te schrijven als een “ long term review “, hoeveel je hem draagt, wat je er van denkt, of het is wat je het verwacht, etc, zou leuk zijn om te lezen :smile:

3 likes

Ah oké :+1:t2:

1 like

Zie dit topic nu pas. Mooi hoor. Is dit je meest geliefde horloge?

1 like

Hoe kan ik dit topic nu gemist hebben @Bidle!? :smile:
Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Stunning …:heart_eyes::muscle:t3::clinking_glasses:

2 likes

The one watch to rule them all!! :metal:

1 like