[BR] Patek 5170G-010

Meesterlijk, gewoon de subdails laten zakken, zodat je geen afgekapte cijfers hebt. Pracht horloge.

1 like

Dat doet mijn vrouw 's avonds voor de spiegel altijd en dat geeft een mooi effect moet ik zeggen :smile:

4 likes

Op welke hoogte?

Zucht.

Dat laat ik aan jouw fantasie over. :smiley:

Die achterdeksel op zich vind ik al een kunststukje met die combinatie van zandstraling en hoog gepolijste delen.
Dat zie je niet heel vaak.

1 like

Tsjonge, wat een ding, als ik mijn hele verzameling op een hoop veeg dan kan ik waarschijnlijk net de aanbetaling doen, maar of een juwelier blij wordt van een boodschappentas vol inruil horloges is een tweedeā€¦

2 likes

Bedankt voor het delen. Wat een mooi horloge! Geniet ervan. Ik vermoed dat je zoon als hij ouder en nog wijzer is de zwarte toch wel kan waarderen!

1 like

Ik zou het willen zien. gewoon even aan @anon50762135EV uitlenen voor een bandenswap review. :grinning:

3 likes

Geweldig. En ook belangrijk: een voorstelling die past bij een dergelijke topper. Proficiat!

gr, HJR

1 like

Poeh, heeeeel mooi!!! Congrats.

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Niet iedereen kan deze druk aan, zo is een Daytona ooit eens deze titel toebedeeld.
Ik maak in het geval van Bidle geen zorgen. :slight_smile:

Eindelijk weer terug in ons kikkerlandje,ā€¦ helaas niet echt de mogelijkheid om te reageren.
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties. :+1:

Ook leuk, dat ik ineens een groter gezin heb dan gedacht. :wink:

2 likes

Je bent met Caroline Tensen op pad geweest?

1 like

Ik wist wel dat ik jou ergens van kende!

2 likes

Kom via de BR van je VC nu bij deze BR van deze _pp_rachtige PP terecht. Subliem, wat een toPPer zeg!!!

Heb je eigenlijk een AP? Kan er zo geen Bidle Review van vindenā€¦ :upside_down:

1 like

Nope geen AP, heb wel eens gekeken naar een vintage dress of vintage royal oak. Verder is het niet echt mijn merk.

Mijn hemel. Jaloers. En niet alleen om het horloge, maar ook de vaardigheid van plaatjes schieten.

Wat een superhorloge!! Vroeg me wel af of ze niet gelijk af fabriek de juiste band er bij konden leverenā€¦ maar goedā€¦ geniet er van!

Wat een geweldig mooi horloge! Helaas zag ik op Chrono24 dat deze toch wat boven mijn budget ligtā€¦veel plezier ermee.