[BR] Patek 5170G-010

Topper met een grote T! Geniet ervan Bidle :ok_hand:

1 like

Ik zou wel eens een blik in de @Bidle collectie willen werpen.

1 like

Zal die niet blij van worden… Zo’n blik geeft deuken en krassen

5 likes

Hoezo? Ik doe wel een bikini aan.

1 like

Mooie Klassieker. veel draagplezier !

1 like

@Bidle gefeliciteerd met je aanwinst, en wat een droomhorloge!:heart_eyes:

1 like

Wow wow Wow!

Van harte, echt heullll gaaf.

Gr. Roel

1 like

Prachtig. We want more more more :smile: :wink:

1 like

Prachtig exemplaar, een van de mooiste chronografen denk ik gezien de reacties.

Zelf vind ik de 5524G Calatrava Pilot Travel Time de ultieme graal! Heel veel draagplezier!!

1 like

Indrukwekkende aanwinst, echt een prachtig horloge! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Impressive… Wat een prachtig horloge.
Ik zou hem niet om doen tijdens het rijden… Zou mijn ogen niet op de weg kunnen houden…
Enjoy!
Gr.Wander

1 like

Kan er weinig positiefs aan toevoegen, subliem. Er valen me een paar dingen op bij het bestuderen van het uurwerk - allereerst, de schroefsleuven zijn allemaal 100% perfect. Nou weet ik van iemand die er twee weken op stage geweest is, dat er met messing schroevendraaiers gewerkt wordt. Die messing inzetten maken ze zelf, en dat doet elke horlogemaker daar. And it shows. :slight_smile:

Tevens vraag ik me af hoe men de smeerpunten ā€œdoetā€, vooral bij dergelijke display-backs - hoe zorgvuldig je ook werkt, met conventionele smeermiddelen zul je altijd wel een klein randje vet zien op een contact-punt. Bijvoorbeeld bij een hamerveer op het punt dat tegen de hamer drukt, om maar wat te noemen. Bij deze Patek zie je nergens ook maar iets. Ben gewoon benieuwd hoe men dat doet - epilameren wellicht…?

4 likes

Geheim van de smid wellicht?

Schitterende klok veel plezier ermee

1 like

Phoeee! Congratz! Heel mooi!

1 like

Wow, dat is het betere werk! Gefeliciteerd met de aanwinst en veel draag- en kijkplezier!

Het is al eerder geschreven in de reacties: dit zal de 2017 nieuwe aanwinst knaller zijn!

Het lijkt me sterk dat iemand er dit jaar nog overheen knalt…

Ik in ieder geval niet want ik heb geen ā€œnext generationā€ā€¦

Oja, nogmaals: wat betekenT [BR]? Beste Ruil :joy:?

Grt. Marco

1 like

Wat mooi, wat mooi! Niets aan toe te voegen. :facepunch:t2:.

Kan ik nu mijn oris terugkopen Ard? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Pfffoeeh wat een knaller, proficiat!
Ik hield het niet voor mogelijk iets dergelijks op ons mooie forumpje tegen te komen, echt te dol!

2 likes

Zeer fraai! Proficiat met deze bijzondere aanwinst.

2 likes