[BR] Patek 5170G-010

Klopt, zit wel een mooie doos bij, maar de horloges zelf komen in een kartonnen verpakking in een ingeseald plastic zakje. Deze wordt dan door de juwelier open gemaakt in jou bijzijn. Echter ik doe het liever thuis zelf.

@All: Bedankt voor de leuke reacties!

7 likes

Maak je geen zorgen, die zit strak boven de twaalf. :wink:

1 like

Toch fijn om te weten dat die jongens van Philippe ondanks alles heel gewoon zijn gebleven :blush:

14 likes

Wowwww dit is wel echt bizar, veel plezier ermee, prachtklok!

1 like

Ja ,proficiat ,woorden overbodig .

1 like

Haha, sorry! Moest even wat zeggen! Wees super blij met je aanwinst!

2 likes

5 likes

Geweldig! Ik zie altijd graag jouw foto’s langskomen en ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

1 like

Supergaaf, proficiat!:+1:

1 like

Wat een absoluut bazenhorloge. Een van de mooiste Pateks van de laatste jaren/decennia*.

En dan nog willen delen middels zulke waanzinnige foto’s: buitengewoon dank!

• De rattrapantevariant is weliswaar een niveautje hoger, maar men moet wat te wensen hebben, hè? :wink:
1 like

Gaaf! Zowel qua verslag, foto’s en het horloge zelf uiteraard. Blijft dromen voor mij maar dit topic maakt iets goed…:wink: Van harte en veel draagplezier!

1 like

Wow😍wat een rete gaaf ding zeg😍

1 like

Geweldige klok en prachtige plaatjes.Schitterend.:+1:

1 like

Thx, heel eerlijk vind ik deze echt mooier en ook draagbaarder. De 5370 is toch weer een stukje groter en voornamelijk dikker. Ook deze wijzerplaat vind ik persoonlijk mooier. De extra opbouw in het uurwerk is natuurlijk wel schitterend. :slight_smile:

Maar er zijn nog genoeg mooie horloges om van te dromen. :wink:

2 likes

Schitterend!
Patek blijft als merk voor mij de holy grail.
@Bidle het openen van de box cq. plastic bag doen ze puur vanwege het eerste draagrecht/gevoel van de koper als ik me niet vergis?
Met dat als argument hoe wordt hiermee omgegaan als potentieel koper en passen?

1 like

Sprakeloos… wat mooi! :heart_eyes:

1 like

Topklok. Zelfs Gobert is enigszins jaloers.

Klopt wel ongeveer. Het is ook zo dat veel exemplaren in hun plastic hoesje bewaard worden. Dit omdat veel modellen ook gezien worden als belegging. Op deze manier is het horloge daadwerkelijk nog NOS.

Enkele AD’s hebben modellen op voorraad en rouleren nog weleens, dus met enig geluk kun je de meeste weleens passen.

1 like

Toen ik dat plastic zakje zag, dacht ik even “zo worden ze op het strand ook verkocht” :wink:

1 like

Mooi hoor, je ziet gelijk de kwaliteit aan die macro foto’s, als er weer eens iemand met een “is deze echt” vraag komt gewoon deze foto’s laten zien!
Maar wat betekend “br” ?

1 like