Klopt, zit wel een mooie doos bij, maar de horloges zelf komen in een kartonnen verpakking in een ingeseald plastic zakje. Deze wordt dan door de juwelier open gemaakt in jou bijzijn. Echter ik doe het liever thuis zelf.
Thx, heel eerlijk vind ik deze echt mooier en ook draagbaarder. De 5370 is toch weer een stukje groter en voornamelijk dikker. Ook deze wijzerplaat vind ik persoonlijk mooier. De extra opbouw in het uurwerk is natuurlijk wel schitterend.
Maar er zijn nog genoeg mooie horloges om van te dromen.
Schitterend!
Patek blijft als merk voor mij de holy grail. @Bidle het openen van de box cq. plastic bag doen ze puur vanwege het eerste draagrecht/gevoel van de koper als ik me niet vergis?
Met dat als argument hoe wordt hiermee omgegaan als potentieel koper en passen?
Klopt wel ongeveer. Het is ook zo dat veel exemplaren in hun plastic hoesje bewaard worden. Dit omdat veel modellen ook gezien worden als belegging. Op deze manier is het horloge daadwerkelijk nog NOS.
Enkele AD’s hebben modellen op voorraad en rouleren nog weleens, dus met enig geluk kun je de meeste weleens passen.
Mooi hoor, je ziet gelijk de kwaliteit aan die macro foto’s, als er weer eens iemand met een “is deze echt” vraag komt gewoon deze foto’s laten zien!
Maar wat betekend “br” ?