[BR] Vacheron 82172/000R-9382

Wederom een erg mooie aanwinst Bidle! :ok_hand:

1 like

Ooh man wat een prachtig horloge weer.
Complimenten voor je uitstekende smaak. :ok_hand:

1 like

Prachtig, prachtig, geniet er van en wij genieten mee :ok_hand:

1 like

Mooie klasse en prachtig afgewerkt, een lust voor het oog. Gefeliciteerd!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heel mooi, geniet ervan!

1 like

Perfecte maat, knap uurwerk en heel mooie afwerking… en het rose goud geeft een speciale touch aan een anders klassieke look. Prachtig, geniet ervan!

Daar zou ik niet mee mogen autorijden, mijn ogen zouden niet op de weg te houden zijn :flushed:

1 like

Sjonge jonge jonge, je hebt er weer eentje uitgekozen zeg! :hushed:
Heerlijk die details, echt overal valt wel wat te zien, en dat met zo’n super strak design!
En ja dan weer jouw foto’s om het af te maken.
Zonder dollen, ik word wilder van jouw foto’s dan van dat afgezaagde " 3D" filmpje :wink:
Ik gebruik een van jouw foto’s(Uurwerk Patek) al een tijdje als wallpaper, hier zit wel weer wat tussen wat als afwisseling kan dienen :sunglasses:

Edit:

Klinkt toch bijna schattig :joy:

1 like

Waar staat BR voor trouwens?

2 likes

Wow! Dat is echt een droomhorloge​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Een type horloge wat je hier niet al te vaak ziet maar wat echt prachtig is. De afwerking en decoratie van het uurwerk zijn prachtig! Draag het in gezondheid!

1 like

Gaaf hoor!!

1 like

Deftig!

1 like

Ongelofelijk prachtige aanwinst zeg! Geniet ervan, dat hij maar vele draaguren zal krijgen!

1 like

Wow! In één woord: prachtig!

1 like

Heel erg mooi. Een van de weinige horloges waarvan ik hem in het goud misschien wel mooier vind dan in staal. (Eigenlijk moet ik zeggen witgoud, of platina) Ook ben doorgaans niet zo’n goudaanbidder, grappig dat meer dat hier zeggen. op foto’s zie ik wel heel verschillende kleuren goud, maar misschien zijn er ook meerdere kleuren verkijgbaar van dit model.

Mooie maat, en door de relatief kloeke lugs en nét wat dikkere bezel dan gebruikelijk in het genre toch wat kloeker dan veel andere dresswatches. Mooie verhoudingen.

Interessant wat Honinkee over de opbouw van het kaliber schrijft:
This watch is meant to be serviceable. Sure, average Journe or Lange owners will want to send their watches back from whence they came, and the same is likely true for Vacheron owners, I love the idea that Vacheron has made their base movement serviceable by anybody that has expertise in high-end movements. The other two calibers here require special tools and potentially even training to work on. I own watches from the 1930s and 40s, and I think anyone who is the same boat will appreciate why this matters. You simply never know what will happen in business or in life, and I want to know that if this watch stays in my family for the next 75 years, that it will at least be serviceable. With the Vacheron, I know that to be the case.

Ik vond zo snel niet of dit kaliber te hacken is, ik weet dat bij de oude merken nog steeds niet hackende uurwerken worden gebruikt. Maar omdit dit een jong ontwerp is denk ik het van wel. Vraag me ook af in welk tempo hij draait, die oudere ontwerpen tikken vaak op 18.000 bph. Wat is dit? 21600? 28800?

Herhaling :slight_smile: : Heel erg mooi!

2 likes

Ik ben even een uurtje kwijlen. Wie heeft off-topic nodig met zulke voorsteltopics?

3 likes

Mooi zeg! Een klassiek schoonheid van een dito merk!

1 like

Bam! Wat een killer.

De gesp krijgt veel te weinig aandacht naar mijn smaak. Wat gaaf zeg! Zou je een keer zin hebben dan zou ik daar wel nog wat foto’s van willen zien.

Geniet er van!

Gr. Roel

2 likes

Geweldig mooi in beeld en woord gebracht , van een prachtige mooie aanwinst :ok_hand:

In een woord , fantastisch , proficiat .

1 like