Merci!
Prachtig!!!
Ja beetje wel
Wat een schitterend horloge. Chapeau met deze geweldige aanwinst en zeer veel draagplezier gewenst.
En dank voor de prachtige foto’s, een dergelijk horloge komt niet vaak voorbij dus ook helemaal niet erg dat je niet nog een dag kon wachten
Als het "draagplezier"over is, mij even mailen a.u.b.
Zal het doorgeven aan zoonlief.
Pfffff, eerst een Patek, nu dit.
Maar ehh, zoeken jullie nog collega’s?
Prachtig!
Prachtig, geen woorden voor…
BR? Poos over nagedacht, geen idee wat je daar mee bedoeld, mogen wij het ook weten?
Is het handig om het saldo (give or take) van je spaarpot hier te vermelden? Lijkt me niet
Overigens, mocht een dergelijk horloge je hele spaarsaldo oppeuzelen, dan is het op voorhand al een verkeerde (lees: te dure) keus. Er zijn meer dingen in het leven dan horloges. De één heeft nu eenmaal wat meer te besteden dan een ander en dat zal altijd zo blijven.
Tot slot, Bidle is voor zover ik kan beoordelen een echte liefhebber en laat ons meegenieten zonder de nadruk te leggen op de centjes. Dat verdient wat mij betreft een pluim!
Prachtig! Ook de band is erg mooi. Van harte!
Ongeveer , van 1 rekening.
Totaal geen indicatie van het totaal plaatje.
Over geld praten kan best tot een bepaalde hoogte.
De bescheidenheid van @Bidle siert hem zeker.
Nu doe je het weer. Gewoon niet doen joh
Vacheron is top , I rest my case
I’m with you man!
Hier idem. Ik dacht eerst zijn initialen en om daarmee snel zijn topics snel terug te kunnen vinden, maar dat kun je ook via je eigen topics overzicht…mss een tipje van de sluier @Bidle?
Super gave klok, wat heerlijk clean. Veel plezier ermee en leuk dat je altijd van die prachtige foto’s maakt!
Tjonge, wat een klok!
Bedankt voor je reactie. Als leek - dit soort horloges is nogal ver mijn bed - had ik altijd het idee dat het niet traditioneler en perfecter kon dan PP. Weer wat geleerd
Voor dat artikel heb ik even de tijd moeten nemen. Interessant om te lezen hoe een horlogekoning als Voutilainen kijkt naar een uurwerk. En indrukwekkend hoe VC de afwerking doet; dat plaatje van die brug met facetrand…
Geniet van je mooie aanwinst!
En, BR… @Bidle Review?