Ik kocht hem met de rubberen band die ik niet zo mooi vond maar een passende bracelet was niet makkelijk te vinden (en redelijk prijzig) maar enkele maanden terug toch de knoop doorgehakt (eBay).
Staat mooi en zit lekker!
Maar de kast is vrijwel volledig gebrushed en de bracelet volledig polished, en dat is eigenlijk niet zo mooi…
Na de verschillende topics over DIY brushing hier op HF en elders gelezen te hebben besloot ik de Scotch schuursponsjes te skippen en meteen gebruik te maken van de juiste tools:
Nu kon ik de band helemaal brushen maar vond een polished contrast toch wel mooi. Na 3 weken dubben over wat dan brushed en wat polished besloot ik de brede center links te brushen en de smallere buitenkant zo te laten.
Afplakken (isolatie tape):
Gaaf resultaat. Is volgens mij een aftermarket band? De standaard band is bij mij gebrushed.
Is idd een heerlijk horloge. Een blijvertje in mijn collectie.
Barton heeft overigens ook rubber straps (21mm) die hem goed staan.
Zit te twijfelen. Omdat het al een enorme verbetering is tov all polished laat ik hem even zo maar mogelijk dat ik later besluit om hem helemaal te brushen.
Juist omdat ik zo te spreken ben over hoe de brushing eruit ziet en goed past bij de kast zou dat ook mooi kunnen worden