In navolging van dit draadje, gewoon omdat het zondag is, Claude druk aan het kloppen is en ik me ietwat verveel.
De laatste paar weken zit ik erover te denken om wat horloges weg te doen en in één keer een tophorloge te kopen voor de grote dag. En dan meer specifiek een Patek 5140G.
Ik vind dit echt een schitterend horloge. Ik hou wel van een ietwat drukke plaat, 37 mm, witgoud, wat wil je eigenlijk nog meer?
Om wat budget vrij te maken zit ik erover te denken om mijn Batgirl (of Batman, aangezien ik ook de oysterband heb), de Starbucks en de witte Speedy weg te doen. Dan zal er nog best een flinke chunk bij moeten, maar dan is het in ieder geval allemaal iets meer haalbaar.
De vraag is natuurlijk: ga ik er spijt van krijgen? En nee, dat kan niemand beantwoorden, maar de discussie is vast leuk. Oh en geheel in de sfeer van HF, alternatieven op de 5140 hoor ik ook graag
Een batgirl, Starbucks en witte speedy is nou niet bepaald rommel maar ik zou denk ik wel deze horloges weg doen voor een 5140G, zeker als het een trouw horloge betreft. Dat is toch een meerlaags ander kaliber horloge, zeg maar.
Pohh dat zijn wel klappers die je opoffert hoor! Voor nu nee gestemd. De vraag is: Uit welke horloge(s) haal jij het meeste plezier? Als dat die Patek is, doen!
Kan me voorstellen dat je aan die Rolexen in het dagelijks leven meer draagplezier zal beleven. Iets zorgenlozer!
Waarom zou je dat doen?
Je moet het immers (normaliter gesproken) al met èèn vrouw gaan volhouden, ik zou iig de pols matsen en veel afwisselen.
Je verveelt je nu al, stel je voor
Lastig hoor deze… Rolex is wel terug te kopen uiteraard maar tegen welke prijs…
Die Patek is echt heel erg vet, maar zijn er voor jou opties om de rolexen te houden, mocht je dat willen en een mooie andere dresser te kopen voor je huwelijk? Weet niet wat erbij moet naast die horloges die je opoffert, maar zou een Lange Saxonia thin in witgoud niets zijn?