Brainfart! Denk even mee aub. (trouwhorloge deel 2)

Nee. De Ultraman vind ik echt een topper. Draag ik veel meer dan de Batgirl of Starbucks.

Dat is exact wat me een beetje aan het twijfelen maakt.

1 like

Dit.

2 likes

Zou je die Patek ook ‘casual’ dragen. Dus jeans, shirt en sneakers in plaats van onder een (trouw)pak?

Genoeg anders voor de casual dagen in de collectie, dus een probleem hoeft dat niet te zijn.

Ja! 100%

5 likes

Iemand via het werk leren kennen?

3 likes

Dan is het een nobrainer.

1 like

Iemand moest die grap maken. :rofl::ok_hand:t4:

2 likes

:sweat_smile: Ik mis alleen het bekende plaatje nog. Laten we die maar achterwege laten.

2 likes

Het ‘grappige’ is dat ze wel bij mij op de zaak werkt, afdeling fraude preventie :grin:

3 likes

:rofl:

1 like

Er schieten mij allemaal grappen te binnen maar die ga ik allemaal niet maken. :crazy_face:

2 likes

Mij ook. Ik hou me in.

1 like

Netjes blijven heren. :grin:

2 likes

Een beetje afwisseling is leuk maar kanonnen wat een knaller van een patek. Doen dus!

Wat een drukke plaat, zeg, die Patek. Zou het niet doen.

Prachtig topic voor een regenachtige zondag! Ik ben in de minderheid blijkbaar qua smaak :upside_down_face:

Van harte gefeliciteerd alvast!

Ik zeg: niet doen.

Ik zeg dit omdat ik zelf ook ga trouwen binnenkort.

Natuurlijk had ik ook wel wensen maar heb me er maar mee verzoend dat dat ding half zichtbaar gaat zijn op een paar foto’s, en ik vind het dan zonde om veel stukken die best wel draagbaar zijn weg te gaan doen voor 1 horloge voor 1 dag.

Natuurlijk snap ik wel dat het niet bij die ene dag blijft maar toch.

Heel veel plezier en succes met je keuze :smile:

In jouw collectie zeg ik volmondig DOEN!
Batgirl, Starbucks en een speedy wordt je op elke hoek mee ‘doodgegooid’. Zo’n Patek is pure klasse en past mijn inziens ook prima in de roulatie tussen het overgebleven horloge geweld na de trouwdag.

Als horlogeliefhebber wil je op dé dag een mooi horloge om de pols. De Patek is absoluut dat!

My 2 cents, doe je helemaal niets mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als ik naar diversiteit zou kijken dan zou voor mij de Snoopy eruit gaan samen met een van de twee Rolexen en de witte Speedy. Beide ST’s zijn wat dat betreft meer speciaal dan de Snoopy en witte Speedy die nog geproduceerd worden. En de SpeedyMoon is gewoon een topstuk dus die moet gewoon in de collectie blijven.

Maar aangezien ik meer een SpeedyGuy ben dan een RolexGuy zeg ik Batman en Starbucks eruit samen met de witte Speedy. En indien er nog een Speedy eruit mag de Snoopy.

1 like

Je hebt meerdere kleurstellingen van wat essentieel hetzelfde horloge is. Dusss… de smaak houden die je het leukste vindt (zag ik hierboven al passeren). En een handjevol van de andere buiten. Overlap heb je niet nodig, en zo’n Patek… ja, da’s toch andere kak. :ok_hand: