Ik zeg ja eruit, want een Haute Horlogerie Horloge i.c.m. je trouwdag is veel waardevoller , los van de prijs.
Maar deze Patek is wel erg klein en daardoor minder afleesbaar, ook door de genummerde sub dials. Je kunt Rolex en Speedy hebben qua formaat dus ik zou een Perpetual - of Annual calender die zijn ook prachtig ! - in 40 of zelfs 41mm zoeken. Draagt toch niet groot.
Ik heb zelf de 3940 gehad en was daar weg van. De 5140 is idd een mm groter (maar is perfect) enige minpuntje vond ik (mierenneuker) de tekst Patek Philippe die t.o.v. de 3940 groter is gedrukt.
Witgoud is perfect voor dit horloge.
Nu het hoofdstuk spijt. Nee ga je niet krijgen. En als je die toch krijgt dan koop je de Batman Starbucks etc gewoon weer zo terug.
Die 5140 kun je bijna geen euro op verliezen daar deze alleen nog maar aan het stijgen zijn. En uiteindelijk ook de 3940 achterna gaan.
En eenmaal Patek —-> wil je alleen nog maar meer Patek (Slangenkuil)
Schitterend horloge. Toch zou ik niet wegdoen wat jij voorstelt. Je doet schitterende horloges weg voor een onwijs vet horloge, mooie complicaties witgoud, subbliem merk, toffe wijzerplaat maar… de kast vind ik als ik eerlijk moet zijn matig. De kastpoten zijn saai (lijken vet gepolijst) en de kroon is best ielig. Onwijs dik horloge maar ik zou het niet doen.