Brainfart! Denk even mee aub. (trouwhorloge deel 2)

Vaak bu-j te bang! :sunglasses:

1 like

Leuke overwegingen voor de zondag :grin: Ik heb voor gestemd, m.n. omdat ik zelf wat heb geconsolideerd afgelopen jaar en me dat uitstekend bevalt.
Bij mij kwam er een AP 25807 voor terug. Niet dat dit horloge voor altijd blijft (ik ken mezelf beter dan dat) maar ik haal veel plezier uit het het feit dat hij vaker en langer bij me is. Ik heb minder druk om te wisselen zeg maar.

Dacht mss heeft het iets te maken met het ongemak van een perpetual. Dat is dan weer relevant voor dit topic

1 like

Ik kan me jouw leven al bijna niet meer voorstellen zonder deze Patek. Ik ben voor. :+1:

Zo vet

Ja heel erg. Als je hem draagt houdt die de tijd en datum goed bij. Ook in een schrikkeljaar :sweat_smile:
Mooie van een automaat.

Als je slechte ogen hebt is een 5140 de betere keuze :joy:

Ftfy. Als je de hele routine moet afleggen in de ochtend lijkt me niet per se top. Word al moe van m’n 1655 zonder quickset date :sunglasses:

Maar even serieus: mij lijkt het instellen van de perpetual voor het dragen wel een dingetje, want hij zit vaak niet thuis in de winder.

leugenaar

Je wordt er niet jonger op he. Tijd voor serieuze horloges die niet veroemd worden naar stripfiguren. :sweat_smile:

1 like

Jij lonkt al zo lang naar sjiek en goud dat het er maar eens van moet komen; lijkt me een mooi moment zo!

En er blijft ook een fantastische collectie overleg als je die drie weg doet, dus slijt ga je niet krijgen denk ik :slight_smile:

Tenzij we 'm in de winder van @drh leggen :grin::open_mouth:

1 like

Terug naar de one watch collection! Later kan je altijd nog een extra horloge bijkopen

Dat was een hypothetische winder he. Ik ben alleen maar eenvoudige handwinders gewend :joy:

Iemand @Rolopalooza al verteld dat het idee om te trouwen überhaupt een brainfart is? En zeker niet iets is om te vieren.

1 like

Groep 8 had een klasuitje ? Dat zijn geen polsen inderdaad voor een 40mm :smile:

Maar die 37mm heeft zo`n kleine wijzerplaat en die staat ook nog helemaal vol met getallen, te weinig “negative space” voor een goede balans, imo.
De World timer is ook helemaal top !

Ik vond deze deze altijd heel fof, todat iemand me wees op die (te) kleine hands :open_mouth: Dat kan ik nu niet meer ontzien.

3 likes

Je bent bang dat de klasse van de Patek jouw niet past? :crazy_face:

Ik ben sowieso een tokkie dus daar twijfel ik niet aan.

1 like

a994018c9ee8825849feb4146f858d32

4 likes

Eens, misschien hebben de 5130 of 5230G betere wijzers voor je ?