Brainfart! Denk even mee aub. (trouwhorloge deel 2)

Iemand @Rolopalooza al verteld dat het idee om te trouwen überhaupt een brainfart is? En zeker niet iets is om te vieren.

3 likes

Groep 8 had een klasuitje ? Dat zijn geen polsen inderdaad voor een 40mm :smile:

Maar die 37mm heeft zo`n kleine wijzerplaat en die staat ook nog helemaal vol met getallen, te weinig “negative space” voor een goede balans, imo.
De World timer is ook helemaal top !

Ik vond deze deze altijd heel fof, todat iemand me wees op die (te) kleine hands :open_mouth: Dat kan ik nu niet meer ontzien.

4 likes

Je bent bang dat de klasse van de Patek jouw niet past? :crazy_face:

Ik ben sowieso een tokkie dus daar twijfel ik niet aan.

2 likes

a994018c9ee8825849feb4146f858d32

6 likes

Eens, misschien hebben de 5130 of 5230G betere wijzers voor je ?

2 likes

Word je nu compleet genegeerd terwijl de grap best leuk was?

3 likes

Ja zelfs jij durft geen like te geven :cry:

2 likes

Ooh sorry, vergeten. Is al gebeurd hoor

1 like

Geef niet.

Was geen grap.

1 like

Klopt. Het huwelijk is kut. Maar dat kun je beter niet hardop zeggen, want dan zijn er weer 4 mensen die ergens met je willen afspreken.

2 likes

Nee joh. Pushpin ding erbij en zo gedaan. Na de derde keer weet je precies hoe het moet.
Het is geen iwc. Bij Patek hebben ze daar over nagedacht. :wink:

1 like

Ik weet niet hoeveel pateks jij al om de pols hebt gehad, maar groep 8 heeft er meerdere in hun rugzakje. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je ziet iets wat er niet is. Te lang ziet er niet uit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niet doen…. Dat trouwen ook niet trouwens :innocent::grin:

Of gelijk de 5330. Met die glazen wijzer. En meer in jouw maat :wink:

3 likes

:joy:

1 like

Op wat is ze aan het kloppen?

Het is niet altijd feest maar zo erg is het ook niet.

Gewoon doen! Tijdloze klasse. Bij veel gelegenheden te dragen. De rest is uiteraard geen rommel maar altijd weer terug te kopen.

@Rolopalooza wil gewoon een PF kopen en vind het fijn om van ons wat bevestiging te krijgen.

Wat vind Claude er eigenlijk van?

Die zegt…AI! :scream:

2 likes