Brainfart? Of zijn er andere dingen aan de hand?

Dag mensen,

Ik heb een poos geleden een topic aangemaakt over een 3 piece collection…

Volgens sommigen niet haalbaar maar er zijn hier ook leden die 1 klapper hebben en voor de rest niet echt meer uit zijn op een collectie, tenminste dat is wat ik uit sommige reacties opmaak.

Voor mij ligt het nu anders, ik wil een steengoeie allrounder hebben! mede omdat ik het dresswatchding het chronoding en het diverding al gedaan heb.

Bij mij heeft de twijfel over een aanschaf de laatste tijd non stop toegeslagen…

Ik kan simpelweg de trekker niet meer overhalen om een aankoop te doen, al sta ik op het punt een horloge aan te schaffen met de pinpas of cash in de aanslag om de aankoop te doen… het gaat me niet lukken…

Ik zit vastgeroest… Muurvast!

Reden is, dat ik denk dat welke aanschaf dan ook buiten mijn grail om een verspilling van tijd en geld is…

Zulke aankopen noem ik zelf zoethoudertjes tot de dag dat je grail een feit is.

Dus waar het hier op lijkt is dat ik op een kruispunt denk te staan waarvan alle richtingen behalve de goede afgesloten lijken te zijn.

Ik had nooit gedacht dat ik zo bezig gehouden kon worden door een horloge waarvan ik nooit gedacht had dat het ooit een grail van me zou worden.

En dit is dus mijn nieuwe en enige grail op het moment

Als dit horloge in m’n oor fluistert ga je mee naar bed dan lig ik er al en laat ik Alexis lekker op de bank zitten als je begrijpt wat ik bedoel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

:smile:

Het lijkt er dus min of meer op dat ik aan de bak moet.

Bedankt voor het lezen! :+1:

Groeten,

Noel.

6 likes

Kopen!

1 like

Herkenbaar…

Gewoon er voor gaan dus!

1 like

Of er wat anders aan de hand is ?
Alexis ?? :open_mouth:

Tijd voor een Snickers?
Of word ik echt oud , of begrijp niet wat je
bedoelt…(?):slight_smile:️:wink:

Ik weet niet in hoeverre je financieel er van af zit… Maar om nu alle andere horloge’s te
degraderen ervoor als het toch voorlopig op een korte termijn niet haalbaar is…

Mocht je er nou 3 , 4 voor moeten laten en ze kan op die bank blijven zitten…:+1:t2:

Better??:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mooi als het flipperen over is en het tijd is voor je grail, tenminste zo klink je wel. Geen gemakkelijke stap maar als je zeker bent en blijft de komende maand of 2 dan zou ik styoppen met flipperen en voor je grail gaan!

1 like

Ik ben erg benieuwd om te horen welke elementen uit de Exp 2 het voor jou doen.

1 like

Yes better!

Ik heb het Over Alexis Texas…

Mag er niet verder op ingaan qua plaatjes… Maar deze dame heeft een bult complicaties aan boord waar Patek Philippe u tegen zegt… :smile:

Qua horlogebudget zit ik er toch wel een eind vanaf, aangezien ik als ik het doe gelijk een hele strakke wil hebben, en ik ben niet zo van het verkopen om een andere aanwinst te bekostigen.

Dus het wordt of alles op alles zetten of gewoon lekker rustig de tijd nemen en lekker doorsparen.

Groeten,

Noel.

2 likes

Soms mag je jezelf wel verwennen met een mooi horloge! :wink:

1 like

:joy::joy::joy::joy: haha scherp!!

Wat ook niet onbelangrijk is om te beseffen dat een “grail” niet bestaat. Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak. En dat klopt imo. Soms duurt het heel lang dat dan weer wel.

5 likes

Zouden die plaatjes toch nog nut gehad kunnen hebben??:slight_smile:

Ik ken je huidige horloge’s niet , in de zin dat
mocht je die wel verkopen , je een net exemplaar van die Rolex kunt gaan halen ,
zou ik zeggen : doe eens gek.:wink:

Tja… Een Grail… Ik weet er ook wel 1…
Maar dan kan ik wel tot ik 70 ben op een houtje gaan zitten bijten… Ik weet dat het er even realistisch gezien i.i.g de komende tijd niet inzit…

Dus. Je huidige (toch) verkopen = grail.
Zou ik dat gewoon doen.
Kan jou het schelen!

Maar nogmaals. Ik weet niet wat je nu aan
( ook moois ) bezit…

Ik zie aan die Explorer helemaal niets af… Maar dat is weer wat anders…

1 like

Het geeft mij wel rust moet ik zeggen. :wink: Doen dus!

2 likes

Die heeft mooie ronde vormen ja… :grinning::grinning:

1 like

Nou…
Net eens gekeken… Het is natuurlijk nog vroeg… Maar dan mag je wel 2 lits-jumeaux’s overtrekken aan elkaar naaien…
Als ze omdraait heb je het koud…:open_mouth:

Ben in 1 keer heel tevreden met 2 Seiko(tjes) en een poster van Liv Tyler​:sweat_smile:. Ok… Op moment dan…:wink::wink:

1 like

Hoi Noel,

Als het kan, moet je het gewoon doen! Een mens heeft meer spijt… van de dingen die hij niet heeft gedaan… dan die hij wel heeft gedaan! Tevens neemt niemand je deze ervaring meer af.
Dus gewoon DOEN :+1:

Succes!

Groet,

Erik

2 likes

Waarom niet? Als dit je grail is…

Kun je meteen testen of het voldoet dat je maar één horloge hebt.

1 like

Welke elementen het voor mij doen is eigenlijk het totaalplaatje.

Ik ga hier even niet uit van het merk de geschiedenis of de prestige wat het merk Rolex aan de kont heeft hangen maar mijn persoonlijke bevindingen.

Het horloge is in mijn ogen chique genoeg voor onder een pak en sportief genoeg aan de rand van het zwembad en cool genoeg op een spijkerbroek, de witte plaat zorgt bij dit model voor zowel een chique sporty dressy uitstraling alsook een pure sportswatch uitstraling,

( om het duidelijker uit te leggen het horloge complimenteert bijna elke outfit in bijna elke situatie, of andersom )

Bruikbaarheid / Degelijkheid. Fixed bezel maakt em hufterproof en kleed het horloge tevens af om het zo maar te noemen, waterdichtheid, een gegarandeerde 100 meters.

De verhoudingen lug to lug lugwijdte diameter en kastdikte zijn in mijn ogen geweldig.

Het doordachte design, ook mooi meegenomen.

In mijn ogen scoort de Explorer II 40mm op alle hierboven genoemde punten hoog.

De 2e tijdzone is voor mij een leuke extra, daar gaat het me niet om bij dit horloge.

Groeten,

Noel.

Klopt helemaal Dreski! :+1:

Dat is dan ook 1 van de weinige dingen waarvan ik hoop dat ze niet zo snel de kop op zal steken…

Dat de verveling toeslaat en er weer een beetje geld bij een Expl II gelegd moet worden binnen een jaar of 2.

Er is altijd wel weer een ander horloge die dan weer the object of desire wordt.

Groeten,

Noel.

Ben er inmiddels achter dat het enige zoethoudertje tot deze aanschaf een Sinn zou kunnen zijn, de 104 st sa I.

Dat is op dit moment het enige horloge wat in aanmerking kan komen, misschien duw ik toch een paar klokjes in de verkoop, te veel om te dragen dan kan ik beter 2 leuke klokken kopen die ik afwissel.

Groeten,

Noel.

Ha, daar is -ie!