Brambo

Ik heb vandaag mijn horloge aan Bram verkocht, hem ontmoet, lekker gekletst (en niet alleen over horloges), een echte aanrader!!!

Bram, tot de volgende keer!

Eric

2 Seiko 5jes van Bram overgenomen voor een aantrekkelijke prijs.

Duidelijke communicatie, vlot van verzenden en hij heeft daar veel aandacht aan besteed.
De Seiko’s voldoen helemaal aan de beschrijving dus kan niet anders zeggen zeer tevreden te zijn met deze deal.
Aanrader dus. :slight_smile:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ook ik ben blij met de nieuwe aanwinst
Magrette Moana Pacific.
Was een prettige ervaring Jaap!

Gr Bram

Leuke deal gesloten met Bram. Face-to-face afgesproken. Vlotte afhandeling, leuke ontmoeting, lekker gekletst.

Bedankt @Brambo!

Een absolute aanrader!

1 like

Hoi Jaco,

Idd een prettige ontmoeting volgende keer een bakkie erbij. Veel plezier met de mooie suiker.

Gr Bram

1 like

Bandje verkocht aan Bram. Toppertje met een zeer prettig Mail/ berichten verkeer. Een man die niet alleen de ‘zakelijke’ kant laat zien maar ook nog eens oprechte interesse toont. @Brambo is top!!!

1 like

Een BFK verkocht aan Bram, helemaal top. Leuke, heldere communicatie en inderdaad, een echte liefhebber. Volgende keer graag weer Bram! Dank! :+1::+1::+1:

1 like

Een Tissot PRC 200 overgenomen van Bram. Erg prettige communicatie en het horloge voldeed aan de verwachtingen. En dat ook nog is voor een erg nette prijs!

1 like

Band verkocht aan Bram. Prettige communicatie over en weer. Alles ging toppie :thumbsup: Bedankt Bram!

Bram reageerde op mijn “gezocht” voor een 18 mm bandje voor het horloge van mijn vrouw en stuurde kosteloos 3 bandjes op! “In the spirit of the forum” noemde hij het! Ontzettend leuk!

@Brambo: Nogmaals heel erg bedankt!!

4 likes

Monsterband in zeer nette staat voor zeer nette prijs overgenomen! Alles netjes afgehandeld.

Dank voor de deal!

Bor

1 like

Veel plezier ermee.
En het genoegen was wederzijds.

Gr Bram

Top vent die Bram! En bedankt voor de vlotte en gezellige transactie!

1 like

vandaag een mooi klok overgenomen van Bram, prima verkoper , leuk gesprek met een bakkie koffie
hellemaal goed :thumbsup: Bedankt!!

1 like

Paar bandjes overgenomen van @Brambo. Erg blij mee en de bandjes zijn veel mooier dan ik had gedacht. Bedankt! Omdat een foto meer zegt dan duizend woorden:

2 likes

Ook een paar bandjes overgenomen van @Brambo en gratis bezorgd :thumbsup:

Nogmaals hartelijk dank daarvoor!

1 like

Bram bood een aantal (nieuwe!) banden aan voor €0.00, heeft me een viertal toegestuurd zonder dat hij hiervoor ook maar een vergoeding voor de verzendkosten wilde hebben! Dat is bijzonder fideel! :thumbsup: :bouquet: :confetti_ball: :tada: :birthday:

2 likes

Brambo heeft veel gratis horloge banden beschikbaar gesteld.
Heb verschillende gratis banden binnen gekregen.
Deze waren allemaal nieuw.
De 1 door mij gekochte band heeft Brambo de verzendkosten zelf betaald.
Deze geweldige service is erg uniek en heb dit nog nooit mee gemaakt.
Zeer bravo en erg bedankt Brambo.
Mvg Ton van de Ven

2 likes

Alleraardigst een gratis bandje mogen ontvangen voor mijn georven vintage omega! Erg blij mee :slight_smile:
Bedankt @Brambo

Mvg

Ramos

1 like