Brambo

Horloge gekocht van @Brambo ; alles ging snel en goed! :thumbsup:

Graag tot een volgende keer Bram; bedankt!

1 like

Mooie Seiko Sportura van Bram overgenomen. Prima transactie, horloge zoals beschreven, goede communicatie.
Aanrader!

1 like

Vandaag op 2e kerstdag een Victorinox night vision overgenomen van Bram (bo). Het horloge zag er op fotos erg gedragen uit. In het echt bleek het horloge in top staat te zijn. Communicatie liep vlot. Zeker een aanrader!

1 like

Van @Brambo de Seiko BFK371 overgenomen
Snelle duidelijke communicatie.
Via de post mooi op tijd en goed verpakt ontvangen.
Thx! Bram ik ben er blij mee.

1 like

Van @Brambo 3x Fixo-flex bandjes ontvangen en tot 2x toe gevraagd voor z’n rekeningnummer om de verzendkosten terug te storten…alllemaal niet nodig en bandjes ook gratis! Super! Bedankt @Brambo🖒

1 like

Onderstaande Seiko van @Brambo overgenomen. In twee dagen was de gehele transactie inclusief verzenden afgerond. Topper!

1 like

Fijne koper! Snel van communicatie en betaling👍

1 like

Topper! Was op zoek naar een smal damesbandje uit 1 stuk en kreeg er van Bram twee opgestuurd en dat voor nop :+1:

1 like

Hier ook een goede ervaring met Bram.
Fijne communicatie en terugkoppeling :thumbsup:

1 like

@Brambo Je bent een topper :wink:

Bedankt voor je Citizen. Groeten van een Freak :wink:

1 like

Paar batterijtjes en pushpins verkocht aan @Brambo. Goede en snelle communicatie, top geregeld!

@moderators Misschien samenvoegen met Brambo en Brambo (tu) (tu)?

Na een oproep voor 18mm bandjes in het gezocht deel een leuke spontane reactie ontvangen van @Brambo. Vlotte deal kunnen maken, fijne communicatie en snel opgestuurd. Bedankt Bram!
Een aanrader voor iedereen. Mvg Bertjan

2 likes

Hierbij wil ik heel even laten merken hoeveel ik @Brambo waardeer, vandaag van hem kosteloos 2 bandjes gekregen ondanks dat ik niet zeker weet of ze passen. Top!

Heerlijk bandje van @Brambo mogen overnemen. Super contact gehad en zeer snel geleverd. Aanrader voor iedereen, top kerel.

1 like

Tissot bij Brambo gekocht. Snelle afhandeling en goede prijs.

1 like

Band aan Bram verkocht. Snelle betaling en prettige en constructieve communicatie! Graag weer.

1 like

Horloge van Bram overgenomen, kwam hem zelfs brengen! :slight_smile:
Ondanks dat er wat problemen met het horloge waren waar Bram niks aan kon doen is het perfect opgelost!
Echt een aanrader!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Bram. Prettige en vlotte communicatie. Graag nogmaals.

Gr, Richard

1 like

Onlangs een horloge van Bram overgenomen. Na enige tijd kwam er een defect aan het licht, Bram heeft dit perfect opgelost, daarbij prettige en adequate communicatie.
Kortom, zakendoen met Bram een absolute aanrader!

1 like

Ik kocht een horloge van Bram, en kreeg een mooie Watchpounch erbij.

Hij zei dat hij nog een bandje zou nasturen. Erg leuk natuurlijk. Een week later lag er niet 1, maar 3 bandjes in de bus.

Kortom; horloge was zoals omschreven, en kreeg er ook nog eens van alles bij wat niet van tevoren afgesproken was :D. Dus niet alleen positief, maar boven verwachting

:+1::+1::+1::+1:

1 like