Brambo

Via Bram een Seiko van een kennis van hem gekocht voor mijn zwager.
Super contact snelle reactie en afhandeling.
Kortom super deal.
Mooi om te vermelden is dat de opbrengst van de Seiko geheel ten goede komt aan de stichting KIKA. :+1::+1::ok_hand::ok_hand:

1 like

Heb een paar bandjes overgenomen van @Brambo
Fijne communicatie en vlotte verzending. Gewoon zoals het hoort. Aanradertje!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @Brambo.
Vlotte communicatie en als bonus nog een hele mooie watchpouch gekregen.

Dankjewel Bram!!!

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Brambo: vlotte communicatie, alles zoals beschreven en een mooie watchpouch bij het horloge gekregen. Bedankt en misschien tot de volgende!

Na een topic te hebben aangemaakt waarin ik op zoek was naar een lichtblauw horlogebandje, bood Bram mij aan er een op maat te maken. Ik heb het bandje kosteloos van hem mogen ontvangen. Erg vriendelijke en behulpzame actie. Top-ervaring natuurlijk!

En de laatste op mijn lijst is @Brambo die ook mee heeft meegedaan met mijn inkoopactie. Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Vandaag mijn Bulova Super Seville overgedragen aan @Brambo.

Zeer vlotte en vriendelijke communicatie, de deal was dan ook snel gesloten. Bram is het horloge vervolgens bij mij op kantoor komen ophalen en we hebben het nog leuk over onze gezamenlijke interesses kunnen hebben.

Samenvattend kan ik Bram dan ook van harte aanbevelen!

@Brambo; tot een volgende keer!

2 likes

Via gezocht een nieuwe Seiko aan @Brambo verkocht. Vlotte snelle communicatie. Betaald snel en het horloge is opgepikt door een aardige horloge forum collega @EricPP. Bedankt voor deze smooth transactie. Dus al met al een goede ervaring met beide personen, bedankt :+1:t2:

2 likes

Vandaag een leuke Tissot T-Touch mogen ontvangen van @Brambo.
De deal beklonken buiten HF om, na een portie van het betere onderhandelwerk. :blush:
Met zorg verpakt en het horloge voldoet aan de omschrijving.
Bedankt! :+1:t4:

1 like

Horloge verkocht aan Bram: relaxte communicatie, goed geregeld allemaal, top!
:+1:t2:

Deze week een horloge aan @Brambo verkocht, goede communicatie, vlotte betaling en ook nog eens geregeld dat @koetsjh het op kwam halen waarbij we natuurlijk even over onze hobby konden kletsen :slight_smile:

Veel draagplezier!

2 likes

Fijne deal gesloten met Bram. Prettig contact en komt afspraken na. Absolute aanrader!

1 like

Van het weekend @Brambo een Seiko verkocht. Van eerste contact tot uitzwaaien heel soepel en ontspannen. Leuk!

1 like

Seiko overgenomen van @Brambo. Bijzonder prettige deal, vlotte communicatie en een sympathieke ontmoeting op afstand. Zeker aanbevelingswaardig!

1 like

En ook hier even wederzijds. Met mijn vriend Bram wederom een mooie deal gemaakt. Als altijd, waar voor je geld en altijd leuke, gezellige, zinvolle, nuttige praatjes en lekker bomen over van alles en nog wat.

Een goeie vent en Top horlogist. Aanrader!

1 like

Thanks Jaco er zal vast wel weer een reden komen om elkaar te bellen. En er wordt wel een topic NA verwacht.
Hebben we weer allemaal 20 min leesvoer.

1 like

Horloge gekocht van Bram, op voorhand hele prettige en duidelijke communicatie. Fijne deal kunnen maken en nog sneller in huis dan gedacht. Het horloge zat 3-dubbel verpakt, kortom top! Zeker tot een volgende keer weer @Brambo , dank je wel!

1 like

Graag gedaan Ruben. Veel plezier met je mooie Seiko!

Gr Bram

1 like

Horloge gekocht via @Brambo .
Top communicatie en alles netjes geregeld. Enig minpunt is dat hij nu mijn telefoonnummer heeft en me lastig blijft vallen met andere leuke horlogesโ€ฆ :joy::rofl:.

Nogmaals dank!

2 likes

Ontelbaar keren al zaken gedaan met @Brambo. Ik zou hem zo de sleutel van mโ€™n huis geven. Aardige kerel met veel verstand van horloges.

2 likes