Brambo

Fijn zaken met @Brambo gedaan. Duidelijke communicatie en komt zijn afspraken netjes na. Zeker een aanrader!

1 like

@Brambo heeft een horloge gekocht van mij. Alles verliep vlotjes. Een dikke aanrader dus :+1:

1 like

Weer een positieve ervaring gehad met @Brambo. Erg vriendelijke kerel. Zeker een aanrader.

Mooie NOS Citizen overgekomen van @Brambo. Heb er zelfs een mooie, handgemaakte watchpouch bij gekregen! Dank voor deze leuke deal :slight_smile:

1 like

Vandaag op bezoek in een mooi dorp @Brambo. Gezellige man en mij aan hele mooie deal geholpen, super kwaliteit en blij mee, bedankt!

2 likes

Ruildeal gedaan met Bram, fijne communicatie en vlotte afwikkeling, niets dan lof.

Gr. Marc

1 like

Seiko gekocht van @Brambo

Bass en ik zitten op 1 lijn.

1 like

Ik heb vandaag een fraaie Seiko overgenomen van @Brambo. Had snel en makkelijk contact met hem, goede afspraken gemaakt en bij hem thuis het horloge kunnen bekijken. Het horloge was precies als omschreven, de overdracht was daarmee probleemloos en nog gezellig ook. Kortom, twee duimen omhoog, aanrader :ok_hand:

2 likes

Horloge overgenomen van @Brambo , alles snel gefixt en netjes verstuurd 10/10

2 likes

Mooi horloge aan Bram verkocht
Hij super blij
Veel plezier ermee Bram
Goed zaken gedaan :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Leuke deal met @Brambo gemaakt. Ik heb weer een klassieker in de collectie.

Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper :star: :star: :star: :star: :star:

Horloge gekocht van @Brambo. Hele goede ervaring. Snel verzonden en alles naar verwachting.
Snelle en goede communicatie. Zeker aan te raden!

1 like

Van de week een mooie deal met @Brambo mogen sluiten. Alles verliep vlekkeloos en binnen twee dagen het horloge ontvangen in een zeer goede verpakking. 10/10!

1 like

Mooie deal gesloten met mede horlogefanaat @Brambo. Prima afspraken plus een fijne communicatie maken dat hier een tevreden man zit. Dank Bram!

2 likes

Vandaag een schitterend horloge overgenomen van @Brambo

De staat van het horloge is schitterend, precies zoals omschreven.

De deal was snel rond, nog voordat Bram daar enige weet van had.

Kortom, ik ben zeer tevreden en zou zo weer met Bram in zee gaan.

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan Bram. Altijd leuke gesprekken. Deal was snel gemaakt en betaald.
Dikke :+1:t2: weer. Heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.

Ben ik nu weer aan de beurt om een mooi horloge van jou over te nemenā€¦??? :thinking::grin:

1 like

Ja idd!

Mooie Sumo overgenomen van @Brambo voor een hele mooie prijs. Snel verstuurd en ook een erg vriendelijke kerel!
Dank je wel!!!

1 like

Vanmiddag een aantal mooie bandjes bij @Brambo opgehaald. Zoals eerder ook nu weer een prima en vlotte deal. Super aardige vent. Bram, super blij mee en bedankt voor het vertrouwen.

2 likes

Een hoop kleuren 24mm Zulu/NATO banden vam Bram overgenomen voor een prikkie! Hele vriendelijke man en super blij met zoveel banden voor weinig geld :slight_smile:

1 like