Brand hier de horloges van mijn wenslijst af!

Komt je kat steeds op je laptop zitten terwijl je probeert te werken? Zeurt je partner dat je ook best tussendoor kan stofzuigen? Hebben je kinderen al 967 keer gevraagd of je klaar bent met werken? Moest je te zuinig doen met je wc-papier waardoor je er doorheen prikte? Zit je vriezer vol met gehamsterd brood van je schoonouders? Al zin om bij iemand de strot door te bijten?

Doe iets positiefs te doen met je negatieve energie!

Door minder positieve dingen te benoemen van horloges op mijn wenslijst, help je mij om nu en in de toekomst geld besparen! Dus alsjeblieft, brand onderstaande horloges af. Zelf heb ik al de Tag Heuer Aquaracer af kunnen strepen omdat ik toch de datumloupe en de gele accenten niet trok.

Het lijstje:
Oris Big Crown Pointer Date zwart met goud, de oude versie op leer met deze wijzers, niet met cathedral hands

Maurice Lacroix Aikon blauw

Voor wat verder in de toekomst:
Zenith el Primero 38mm met grote subwijzerplaten

Zenith Pilot Cronometro Tipo CP-2 Flyback in brons

Omega Globemaster blauw op staal

Bij voorbaat dank voor de hulp!

31 likes

El Primero en Globemaster kopen. Klaar.

18 likes

Je gaat failliet, ik kan er niks van afbranden op de grote kroon van de Oris na

5 likes

Wat een prachtige lijst met horloges! Pfoe, die zou ik allemaal wel willen :smiley:

2 likes

Mooie Zenith Pilot. :+1: Die Globemaster vind ik niets. :-1:

1 like

Niks mis mee. Sorry. :grin: Die Zenith pilot vind ik minder dan de el primero, maar alles ijs smaakvol.

2 likes

De rest kan ik niet objectief over oordelen, maar die globemaster is niks. :-1:

9 likes

Negatieve dingen over de GM:

Allemaal geweldige horloges. Zo zit jij over een tijdje

image

4 likes

Fuck die Aikon.

Take all the rest met in volgorde van je post.
De Oris die is geniaal, a must have.
Daar kom je pas achter wanneer in bezit.

You go.

Mooi wenslijste hoor.

2 likes

Dit is als aan een groep junkies vragen waarom je moet gaan afkicken, niet de juiste plek man :joy:

Probeer het bij je vrouw. Als het uitspraken van je wederhelft topic me iets heeft geleerd dan is het wel dat die dat zeer effectief kunnen :+1:

10 likes

Het enige negatieve dat ik kan melden is dat ik de subdials van de el primero een tikje debiel vind. Ik vind dat esthetiek niet boven functionaliteit moet gaan. Het moet in mijn optiek hand in hand gaan, dus voor mij zouden die te grote over elkaar liggende subdials een dealbreaker zijn.

2 likes

Ik mis proleet horloges…

1 like

Jongens, dit schiet natuurlijk niet op.

3 likes

Kut horloge’s

1 like

Het zijn geen Rolexen.

5 likes

Contrast van de bezel met de kroon van de Oris vind ik mwuah,matcht niet helemaal of zo. Plus een lelijk bandje maar goed dat kun je fixen

1 like

Uiteindelijk wil je toch een rolex.

1 like

Juist, hier heb ik iets aan! Argumenten!

En waarom precies? Ik wil het ook graag zo zien, maar je moet me wel een beetje helpen!

1 like

Hmmm, helaas. Is voor mij geen negatief punt. Maar bedankt voor de poging!

2 likes