Ik weet niet wat ik hiervan denk. Hoop niet dat het Longines 2.0 gaat worden.
Georges Kern heeft met ontzettend veel respect voor de historie Breitling weer opnieuw opgebouwd, dus ik denk dat hij wel de juiste man is om dit te doen. Wat je wel kunt verwachten is dat de uurwerken zoals Breitling ze nu heeft ontwikkeld hergebruikt gaan worden voor Universal.
Universal Geneve is natuurlijk vooral bekend van de Polerouter en de Tri-Compax:
Maar dan op basis van een modern Breitling uurwerk
True. Maar dat is dan wel weer niet heel erg des UGs… ookal heeft UG ook wel ingekochte uurwerken gebruikt.
Aan de andere kant misschien doen ze wel een tudortje en gaan ze op termijn ook hun eigen uurwerken weer bouwen.
Ik ben vooral bang dat het als een beetje een subpar entry-level merk in de markt gaat worden gezet a la longines 10 jaar geleden.
Wat is er mis met het huidige Longines (als je dit bedoelt met v2.0)?
aaaahhh. Ok.
Zijn wel aan de weg aan het timmeren om het merk hoger in de markt te zetten (prijsverhogingen).
Ben wel benieuwd wat hier van gaat komen. Oude UG chronografen zijn wel heel mooi. Kan ik persoonlijk niet van het veel moderne Breitlings zeggen. Al was die nieuwe Top Time wel een stap in de goede richting
Ben benieuwd, vind de UG white shadow een mooi horloge! Wellicht komt er nog meer moois op de markt maar eerst eens op zoek naar een leuke vintage
mooi dat dit merk met haar eigen identiteit weer wat leven ingeblazen krijgt, we zullen zien wat het wordt!
Kut
Hmm, een Polerouter in een herenmaat zou niet verkeerd zijn.
Dit zou Mont Blanc nou ook moeten doen met Minerva, echt het merk reviven in plaats van de uurwerken gebruiken en zo’n suf berglogo op te plakken.
zeker een prachtig model!
Weer een revival in een conglomeraat, ik weet het niet. Doe mij maar zo 'n prachtige vintage Universal.
Kan alleen maar goed zijn dit naar mijn mening.
Breitling heeft afgelopen jaren laten zien dat ze historie idd een warm hart toe dragen, ze hebben mij zelfs bijna over stag.
Voorlopig kijk ik enkel nog naar vintage modellen. Maar misschien over enkele jaren een vintage geïnspireerde UG in de collectie!
Mooi dat een merk als Universal Genève nieuw leven wordt ingeblazen. Denk dat het onder de vleugels van het nieuwe Breitling wel goed gaat komen. Mooi nieuws dus!
Wie is “the watch community”?
Permission hebben ze sowieso nu ze de rechten gekocht hebben.
Precies mijn gedachte.
Mooie Polerouter in een leuke diameter.