Ik hoop het juist wel
Ja er is veel mooiers te koop dan de vertrouwde 7750 maar goed die zijn wel “goedkoop” makkelijk in onderhoud en in basis prima uurwerken … wil je mooier / platter / etc dan betaal je ervoor
Of je sloopt de rotor er af.
12,85mm met gesloten of 13mm met doorkijk deksel. Handopwinders for the win.
Zeker mooi dun, ik hoor ook niemand over de rotor die je bij de 7750 duidelijk op de pols kan voelen draaien …
Lekker man, weet je tenminste dat je wat mechanisch om de pols hebt
Ik krijg altijd juist een beetje de kriebels van die 2824 derivaten met die taaie rotor die nauwelijks draaien wil
Heerlijk
Denk wel dat Breitling in staat is om UG op een waardige manier nieuw leven in te blazen. Altijd een zwak gehad voor Universal, chique maar onbekend. We gaan het zien.
Breitling zou graag de omzet van Longines hebben. 1,8 miljoen horloges per jaar met een omzet van ruim 1,6 miljard.
Maar die werkt tenminste wel 2 kanten op. De 7750 wobble voel je eigenlijk enkel als de rotor nutteloos tegen de klok in zwiert.
Ik geloof dat het in praktijk niet zo veel uitmaakt. De 7750 is ruimschoots in staat om de veer volledig te spannen. Ik geniet zelf ook wel van die wobbel, net alsof je iets levends om de pols hebt.
Nee het is een top uurwerk. In alle jaren dat deze er is heeft het de sporen ruimschoots verdiend natuurlijk.