Omega Chronicle, the story of Omega

Ik heb hetzelfde. Maar dat mag de pret toch niet drukken?

Nee zeker niet, ik verwachtte alleen ook wat ontwikkelingen van de laatste 5 jaar. Desalniettemin een leuk boek!

ā€œJe gaat een gegeven paard toch zeker niet in de kont kijkenā€

2 likes

Nog niets ontvangen, ook geen reactie op mijn aanvraag. Jullie van te voren nog bevestiging gehad via de mail?

Ik kreeg een dag voor de bezorging een mail dat het boek onderweg was.

De mijne lag na ca. 1 week plots in de bus, zonder waarschuwing :grin:

Mijne ook.

Meer dat ik me afvroeg of er meerdere versies zijn :slight_smile:

Ik geloof t niet hoor, ik heb ook dezelfde.

Ik heb een email terug gehad dat ik hem kan ophalen in de tourbillon shop in de PCā€¦ Bij mij zijn ze dus niet zo vriendelijk :frowning:

Hier hetzelfde, vandaag een mailtje ontvangen dat ik op vertoon van de ontvangen email een exemplaar kan ophalen in Amsterdam zolang de voorraad strekt.
Ik denk dat ze plotseling toch meer aanvragen kregen dan ze verwachten en zo mogelijk wat klanten naar de winkel proberen te lokken:smile:

Alleen is een ritje naar Amsterdam voor het boek me iets teveel van het goede. Toevallig iemand die in de buurt woont van de PC Hooftstraat?

Kom op heren. Het is gewoon een boekje dat je een keer doorbladert. Laat Omega met rust :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Same here - afhaalbericht maar die tijd heb ik helaas niet. En zonder zekerheid dat er daadwerkelijk een exemplaar klaarligt. Desalniettemin toch erg charmant dat ze reageren ( gelet op al die verzoeken ).

30 juli aangevraagd, tot op heden niets ontvangen. Zal wel niet meer komen :stuck_out_tongue:

Kan tijdens t werken wel ff langs de PC lopen, maar weinig zin om daar naar binnen te stappen voor alleen dat boek. Staat ook zo raar :stuck_out_tongue:

Enā€¦daar is de drempel, :smile:

Oh om te kijken of te kopen stap ik zo naar binnen. Om speciaal voor een gratis boek langs te komenā€¦is een ander verhaal

1 like

Ik denk dat Omega er helemaal klaar mee was. Al die gierige Hollanders, wel een boekie thuis laten bezorgen door een dure koerier, maar even naar de shop om er een klokkie bij te kopen ho maar. :smiley: Nou ja, het was/is toch een aardige actie.

Mijn broer kreeg hetzelfde, denk dat ik er even langsloop volgende week voor hem.

Voor mijn pdf vraag heb ik na 6 dagen zelfs nog geen antwoord gekregenā€¦

Bij mij hetzelfde. Door omstandigheden alleen niet in de gelegenheid om het boek op te halen maar de winkel in de PC Hooftstraat was gelukkig bereid om het boek naar mij toe te zenden. Moet het nog wel ontvangen.
Ben benieuwd en een super service van de winkel!