Bij alle twee zie ik niets alleen dit:
X HTTP://www.geocities.com/berolios/fotos/fossil.jpg. kan ik ook niet op klikken gebeurt dan ook niets.
Komt bij mij wel eens vaker voor.
Bij alle twee zie ik niets alleen dit:
X HTTP://www.geocities.com/berolios/fotos/fossil.jpg. kan ik ook niet op klikken gebeurt dan ook niets.
Komt bij mij wel eens vaker voor.
Heb nu even geen tijd, maar ik ga het vanavond oplossen. Bedankt voor het attenderen !
Ik zie twee leuke horloges(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!
Nou, even aan het experimenteren geweest met een licht-tent, met de volgende resultaten:
Helaas maakt mijn camera niet zo’n heel erg mooie macro-opnames… zal ooit nog wel eens een nieuwe voor komen.
Vind het fotograferen wel erg leuk en leerzaam. Je ziet direct hoe je met licht kunt spelen om mooie effecten te krijgen. Ik ga eens kijken of ik een mooie ondergrond ergens kan scoren… zwart glanzende lak lijkt me wel wat…
Nou, nu zal ik jullie voorlopg effe met rust laten ;)… ik ben in ieder geval blij met mijn klokje !
Ik zie niets. Gebruik photobucket daar heb ik nooit problemen mee.
De site is tijdelijk offline:( Maar inderdaad: photobucket? No problem!
Okay dames en heren… Geocities is OUT… Photobucket is IN…
Kijken of het nu allemaal wat soepeler gaat…
Eerst mijn nieuwe Hamilton Jazzmaster Maestro (er hoefde trouwens maar 1 schakel uit de band gehaald te worden :D):
Grappig is wel dat het toch nogal wat voeten in de aarde heeft gehad hier een stalen band op te krijgen… maar dat maakt het horloge wel weer een stuk unieker ;)… :D:D…
Dan heb ik ook nog op mijn Ingersoll Bion no. 6 een Vostok Europe Black PVD steel bracelet gezet, met het volgende resultaat:
Deze PVD band was bijna net zo duur als het klokje… maar ja… anders deed ik hem toch niet om, dus ik heb het er graag voor over gehad !
Hopelijk komen de foto’s nu eindelijk een keer goed door…
Adios !!
Jaaaaaaaaaa…ik zie ze:~
Yes, dat is prima zo(tu)
En… mooie foto’s!
Wat een geweldig horloge zeg! De stalen band staat hem prima!
Overigens zei ik toch dat de sluiting prima zit, heb hem zelf namelijk ook.
Veel draagplezier ermee, ik geloof dat je wel tevreden bent.