Brede pols, stevig gebouwd... wat nu?

Nu, we wachten allemaal in spanning met je mee!

tjvreeken Schreef:

Nu, we wachten allemaal in spanning met je mee!

Thanks!

Zodra ik hem heb… foto’s natuurlijk :wink: !

Altijd zuur he…
Heb je net iets besteld… kom je ZOIETS
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320334555085
tegen…

Die kerel woont op rij-afstand… reageert snel op mail, gaat akkoord met inspectie bij Omega-dealer…

Maar het klokje blijft wel 2,5 keer zo duur als de Hamilton…

Irritant he… die eeuwige twijfels ??

Nee… ik ga het lekker bij mijn Hamilton houden… die Omega vind ik helemaal geweldig, maar 2k uitgeven aan een horloge behoort niet tot de prioriteiten op het moment…

Ik twijfel nu misschien nog, maar ik ken mezelf goed genoeg te weten dat dat wel vervaagt als ik dadelijk mijn Maestro om de pols heb hangen ;)…

Maar als iemand anders geinteresseerd is: doe je voordeel met de link !!(hij woont in de buurt van Osnabruck, pickup geen probleem, inspectie Omega dealer geen probleem).

Adios!

Heb je al aan Aristo gedacht? Ik heb niet alle postings doorgelezen, dus misschien is het merk al genoemd. Behoorlijk aan de maat en goed werkende horloges. Of je ze mooi vindt: over smaak valt niet te twisten.

Menno

Ik zou je niet sneu gaan voelen over een Omega van 2.5 maal de prijs.

Wel vind ik het super dat je een adviesje van mij deels heb opgevolgd. Ik vind het zelf namelijk ook een super klok en ben erg benieuwd hoe deze stalen band er op staat.

Ik kan eigenlijk niet veel meer zeggen dan je succes te wensen met het wachten en voor het dragen foto’s te schieten. Dan kunnen we tegelijk beginnen met genieten!

Zojuist kamen er twee extendertjes met de post.
zulke: klik
http://i22.ebayimg.com/06/i/000/d1/b2/4620_1.JPG

16 mm breed maar ook in bredere maten te koop.
Ze passen goed, ze zitten prettig en ze werken naar behoren.
Is echt een tip hoor voor wanneer je stalen band eigenlijk te kort is en er geen schakels meer voor te vinden zijn.
En voor de kosten hoef je het ook niet te laten, voor zo’n tien euro kan je je originele bij je horloge passende band gewoon gebruiken.
Zoeken op eBay naar “bracelet” en “extender” levert wel een paar hits op in de VS. RLT-watches heeft ze normaliter ook (maar was dus uitverkocht).

Die Jazzmaster is een topper! En die Omega komt er nog wel hoor. Gefeliciteerd en ik hoop dat je goed kunt fotograferen. :wink:

Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook heel blij met mijn Jazzmaster. Er is natuurlijk wel een kleine kans dat je hierna weer meer en mooier wil…daar heb ik een beetje last van…

Zoooo zeg… Duurt het bestellen van klokjes altijd zo lang???
Daar baal ik toch wel als een stekker van !!!

Vorige week woensdag besteld, met de belofte dat hij UITERLIJK vandaag binnen zou zijn… net weer gebeld en als ik doorvraag blijkt het opeens OP ZIJN VROEGST volgende week vrijdag te worden… Daar wordt ik echt niet blij van en dat heb ik ze ook gezegd ook. Ik kan er gewoon heel slecht tegen wanneer er loze beloftes worden gedaan…

Als het een beetje tegen zit heb ik voor die tijd alweer een andere gekocht :D…

Maar goed, nog even geduld en dan heb ik 'm… ik hoop wel dat het een beetje meezit en hij er inderdaad volgende week vrijdag is, want die vrijdag vertrek ik op vakantie ;)…

:smiley: vorige week besteld in singapore, vandaag binnen :smiley:

schmeink Schreef:

:smiley: vorige week besteld in singapore, vandaag
binnen :smiley:

Ja… jij wel ja :wink: !!

Dat gaat vlot, als die foto`s nu ook zo snel gaan…;)!

heheh dat duurt iets langer, ik gok zaterdag :wink:
vast een voorproefje :smiley:

ben echt zwaar onder de indruk van de band

Zo met vakantie vetrekken… zonder klokkie…
Verkoopster zou er achteraan gaan… begin er een beetje het ‘auto-garage’ gevoel bij te krijgen… niet om blij van te worden in ieder geval…

berolios Schreef:

Zoooo zeg… Duurt het bestellen van klokjes
altijd zo lang???
Daar baal ik toch wel als een stekker van !!!

Vorige week woensdag besteld, met de belofte dat
hij UITERLIJK vandaag binnen zou zijn… net weer
gebeld en als ik doorvraag blijkt het opeens OP
ZIJN VROEGST volgende week vrijdag te worden…
Daar wordt ik echt niet blij van en dat heb ik ze
ook gezegd ook. Ik kan er gewoon heel slecht tegen
wanneer er loze beloftes worden gedaan…

Als het een beetje tegen zit heb ik voor die tijd
alweer een andere gekocht :D…

Maar goed, nog even geduld en dan heb ik 'm… ik
hoop wel dat het een beetje meezit en hij er
inderdaad volgende week vrijdag is, want die
vrijdag vertrek ik op vakantie ;)…

Dag Berolios,

ik had een bestelling bij een juwelier voor een Junghans, deze zou vorige week al binnen zijn, na gebeld te hebben kon dit zelfs nog wel Maart worden!! Uiteindelijk maar de bestelling geannuleerd. Het zou een kadoo’tje voor m’n verjaardag worden dus Dinsdag van Hell binnen gestapt en een Tissot leLocle gekocht. :~ Geholpen door een zeer aardige vrouw en er werd meteen een kortere maat band om gezet (heb nogal smalle polsen). Nu alleen nog wachten tot eind Maart. (:smiley:

Merk Bell&Ross BR instrument lijn type BR 01 46mm

Nou … eindelijk is het dan zover… mijn Maestro zit dan eindelijk aan mijn pols. De sluiting zit perfect… zorgen gemaakt om niks uiteindelijk ;)…

Erg blij ermee… even wat snelle foto’s geschoten… ga dadelijk aan de expirimenteer met een licht-tent :D…

Dan heb ik gisteren ook nog een zwarte stalen 22mm band voor mijn Ingersoll (U-Boat-lookalike) gekocht, die ook vanmiddag is bezorgd.

Zodra die er op zit, ga ik foto’s maken… I’ll keep you posted !

Nou, zoals gezegd ook nog een mooie zwarte PVD band op mijn Ingersoll Bison no. 6 gezet en het feest is compleet voor vandaag ;):slight_smile: !! Orgineel is het een V ostok Europe band. 22 mm… kostte bijna net zoveel als het horloge waar de band opzit… maarja… anders deed ik die klok toch niet om… nu wel !!

Ik denk dat ik nog een duiker/ autdoor klok wil en dan ben ik voorlopig wel klaar.

Ik zie niets…alleen dit X

Hennie Schreef:

Ik zie niets…alleen dit X

Da’s niet goed, ik zie alle foto’s namelijk wel gewoon. Zie je niks bij beide posts, of alleen bij de laatste?

Ik ga ook een photobucket account aanmaken denk ik, dit schiet blijkbaar niet zo op.