Breguet-spiraal zakhorloge

hallo ik heb een zakhorloge georven , en wilde weten wat hier de waarde van is.
Het betreft een :

ancre spiral brequet
levees X visibles
16 Rubis 13 Chatous

en in het klepje staat : 56
0585
14K

544625
                              A2M

Man man man, hier gaan we weer :expressionless:

Anders stel je jezelf eerst even voor… :unamused:

5 likes

Plaatje?

Ik ben zelf geen kenner, maar heb goed opgelet:
De meeste kenners beweren altijd vrij zeker te zijn dat de waarde van zo’n klokje vaak “2 keer de helft is”!

1 like

Not Brequet maar Breguet, dit is geen Breguet zakhorloge, maar een zakhorloge met een Breguet-spiraal erin…

1 like

De goudwaarde

1 like

here we go again! :neutral_face:

1 like

krijg je hier een normaal antwoord

Ik denk dat je beter de goudprijs in grammen kunt laten zien @RobertGerard

1 like

onscherp, foto achterkant, binnenkant deksel en een van het uurwerk, scherpe graag

1 like

kwas over enthousiast :slight_smile:

Bij normale vragen moet dat lukken. Jouw vraag is vrij normaal aan een taxateur. Je kunt m ook te koop zetten en kijken wat men biedt op mp of catawiki.
Overigens vind ik anders de antwoorden als Goudwaarde zeer relevant en normaal

Stel jezelf eerst even netjes voor, het wordt niet echt gewaardeerd om alleen een account / topic aan te maken voor de waarde van je klokje.

Oke is me duidelijk zal verder eens kijken waar ze geen ochtend humeur hebben op forums , hier dus geen serieus antwoord van echte kenners , het gewicht in goud was me ook al bekend ! ha ha .
Nou dames de groeten en veel plezier met de niet kennis van jullie zakhorloge kennis

heb anders normale tegenvragen gesteld …
doehoeg

Dag Joep.

1 like

Pffff joepdoeidemazzel

1 like

Wat een eikel zeg, over ochtendhumeur gesproken.

1 like

Heeft niets met ochtendhumeur te maken, wij zijn verzamelaars en liefhebbers en geen website waar je ff snel je gratis taxatie kan halen omdat je te lui bent om naar een juwelier of iets dergelijks te gaan.

3 likes

Ik bied 100euro. Kan direct vanavond ophalen.

1 like