Breitlight, wonderbaarlijk

Glazenwasser en verreiker machinist . Dus de handen gaan de hele dag alle kanten op.
Daarnaast doe ik het onderhoud aan de machines van onze fabriek.
Vrachtwagen laden lossen help ik ook graag aan mee.

Altijd met de handen bezig dus.

5 likes

Ja hoor @Michel.s
Mooie DD kopen, gaat prima met een sloophamer.
:flushed: :flushed:

dacht dat een rolex wel wat kon hebben :sob:

Klopt, maar beetje sloopwerk kunnen ze niet aan.

2 likes

Weet niet hoe het zou gaan als ik ermee betonnen vloeren of muren zou hakken . Kwa trillingen dan .

2 likes

Watsgeburt? Heb ik iets gemist?

2 likes

Lekker bezig inderdaad. Knap dat je dan zo’n horloge omdoet en geen G Shock of iets dergelijks. Er zullen maar weinig mensen zijn die vergelijkbaar werk doen en een Breitling dragen. Gaaf hoor. Erg mooi horloge.

4 likes

Dit :point_down: en een DD om was toch niet zo slim. 8 weken kwijt geweest :flushed:

4 likes

De groene is er het mooist op, ik heb altijd een zwak gehad voor breiling. Maar na 2 x vol uitslag eruit gedaan.
JAMMER

2 likes

Goed en leuk topic @anon53002072EV Ook namens mij dank daarvoor
 en de uitkomst is eigenlijk precies wat ik verwachte en al bedacht had toen ik koos voor mijn Endurance Pro. Dat op basis van jou eerdere posts die ik een beetje op het forum voorbij heb zien komen :sunglasses: Breitling :ok_hand:

1 like

:rofl: :rofl:

Oh, kut zeg. Wow. Je bent wel een baas als je dat Soprano-style staat te doen. Was het om een getuige te begraven in een volgestorte fundering?

Maar ja, shock-proofing heeft zo z’n grenzen.

3 likes

Leuk stuk! Ik vind het altijd juist wel fijn om een beetje gewicht aan mijn pols te voelen, dus dit is niet mijn horloge. Maar ik vind hem wel gaaf om te zien!

1 like

Verdorie nou begint Breitling ook te jeuken. Vooral na dat verhaal van @Fate_Amenable_To_Change over de Breitling quartz uurwerken

Een breitling quartz als tuin- en vrijetijdhorloge?
Dat klinkt eigenlijk lang niet slecht :metal:

5 likes

:zipper_mouth_face:

4 likes

Waarom heb ik dit ding verkocht? Wat een domme domme actie van mezelf. Hahaha

2 likes

Bedankt!!
Voor de eerste keer dat ik bij dit model stil sta :wink:!

2 likes

Wat een tof horloge! Voor je post had ik er nog niet eerder van gehoord. Klinkt in elk geval alsof hij gebruikt wordt waar ie voor gemaakt is. Breightlight lijkt op de foto haast wel op van dat “forged carbon fibre”. Erg vet in elk geval! Geniet er nog veel van!

1 like

Lang deze ook overwogen, maar het quartz gedeelte heeft me steeds tegen gehouden
 Maar zo mooi horloge :ok_hand:

2 likes

Koffie pauze gaat er ook prima mee.
Voor iedereen die “luxe” wil tijdens het klussen is dit horloge echt een aanrader.

Beste horloge aanschaf die ik tot op heden gemaakt heb.
Het enigste horloge dat echt puur een horloge is ipv puur sieraad.
Qua horloge zijn mijn inziens dus echt 1 van de absolute winnaars op de markt .

Kan je het betalen gewoon doen en ervaar wat ik probeer uit te leggen

Trouwens.
Zoals je ziet nooit onder de mouw .
Mijn mouwen van werkkleding zijn allemaal ingekort omdat dit prettiger werkt .
Dus horloge is altijd vol in de buitenwereld .

13 likes

Die groene band staat hem mooi.

2 likes

Hater. :joy:

1 like

Cool spul! Maar 45mm? Wauw.

Breitling maakt coole dingen, zoals de Blackbird. Normale diameters en ik zou er één overwegen.

1 like