Ja het blijft een topper
Nope
Blijft een stoer ding dat plastic gebakkie
Lijkt me echt een heerlijk zorgeloze beater.
Mooi ding! jammer dat hij niet meer gemaakt wordt, als iemand nog ergens een nieuwe voorbij ziet komen (voor list of lager natuurlijk) dan hoor ik het graag
Lekker ramen wassen zo:scream:
Hoog en “droog”
Het lijkt sterk op Carbonax van Luminox. Waar ik tot nu toe ook zeer over te spreken ben. Zeer licht inderdaad en ik heb nog geen krassen of deukjes.
Jij bevindt je wel helemaal aan de top van de bedrijfsladder hè.
Jezelf zeker helemaal naar boven gewerkt?
Marketing blurp, leuk klokje hoor, maar leuke winst voor Breitling ook, zoals hierboven al aangegeven, iedereen gebruikt een ander soort naam voor het spul, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer.
Zolang jij hem maar mooi vindt en het het geld waard, de rest zijn slechts meningen.
Haha.
JA en “ja”
Dit is een leuke om rechtstreeks reactie op te geven.
Sja. Ik vind elk horloge boven de 500euro te duur voor wat je krijgt… bizarre markt.
Ja ik geef het er zonder nadenken aan uit
omdat—>hobby.
Vast.
Maar het doet wel wat het beloofd en dus wanneer je ook met de arbeid graag iets met naam om de pols wilt hebben is dit wel 1 van de betere alternatieven op de markt.
Daar komt hobby weer om de hoek en de dus bijna 2k moet kunnen. Teveel voor een horloge maar zeker niks teveel voor de hobby en het plezier.
Ja plezier. Ik heb er plezier in om dit horloge zonder enig nadenken of enig opletten te dragen tijdens mijn werk acties.
Ik heb er plezier in als ik dan thuis zie hoe goed hij zich houd.
Ik heb er plezier in als ik bij klanten kom met de meest prachtige horloges en ik met een smile mijn Breitling letterlijk op tafel kan gooien en de verbazing kan aflezen want…wow een “echt” horloge voor een “glazenwasser” en dan ook nog eens om de pols met werken.
Dat plezier en de hobby tot de max uitoefenen maakt het mij de 2k per direct waard.
Daarnaast is een horloge super handig met werken voor de tijd en datum. Gelukkig laat dat zich super easy aflezen.
Dus marketing of niet, ik ervaar de kunde van dit horloge met veel plezier en dat telt.
Gewoon een eerlijk antwoord, leuk! Sommige mensen hebben een fijn gevoel bij het dragen van een bepaald merk, niks mis mee, een hobby heeft meestal niets met logica te maken
Leuke tip! Ik heb er ook eentje gescoord. Ik had al een tijdje geen Breitling meer en ik was zeer benieuwd naar het Breitlight materiaal. Ik heb gelijk even een nieuwe groene band besteld en hij is nu weer als nieuw. Deze is drie jaar oud maar geen spoortje te ontdekken. Hele grote blij😁
Gaaf man!
Ben benieuwd na een kleine periode dragen wat je ervan vind!
Ga je hem echt zorgenloos gebruiken of??
Ik heb hem wel gekocht als ‘beater’ maar zorgeloos ben ik nooit met horloges >250 euro…
Wat mij opviel is dat de sluiting ook van breitlight is, dat had ik niet verwacht. Ik ben ook benieuwd hoe deze zich houdt…
Daar was ik ook meest “angstig” voor want dat voelt teer aan.
Maar perfect, kan “alles” aan zonder te breken.
Bandje is erg comfortabel , zoals altijd zal dit comfort verhogen naarmate de band soepeler is geworden .
Have fun met deze beater
Goed verhaal, dank voor je info.