Breitling Aerospace Advantage

Ik overweeg een Breitling Aerospace Advantage te kopen. Het zou mijn eerste quartz zijn, en ik verbaas me er zelf over dat ik me zo aangetrokken voel tot dit horloge.

Heeft iemand van jullie ervaring met dit horloge?

Marijn

Marc, onze huis-Belch heeft er geloof ik een! :smiley:

Ik vind het zelf ook een heel mooi horloge, dat het quartz is maakt verder weiig uit denk ik. Wel vrij fors, mar verder geen ervaringen mee helaas.

ik vind het een mooie klok, mijn oom heeft hem denk ik een jaar of tien. Totaal geen problemen mee.

Eerst heette hij zelfs navitimer, later repetition minutes en daarna aerospace ( net als nu ).

ik heb een voorloper gehad en die beviel prima…leuke klokkken…

Euh… is helemaaaaaal niet fors !

Het is zelfs de lichtgewicht onder de Breitlings.
Vrij dun ( voor een Breitling ) en ZEER licht.

De kast is nl. in Titanium.

Ik vind het een prachthorloge met een uitzonderlijk goede functionaliteit.

Ben je echter (letterlijk) zware horloges gewoon, zou ik het eerst eens passen, want het is echt veder-licht.

1 like

Hoi Marijn,

Ik heb er geen ervaring mee, maar herken wel jou gevoel bij het horloge. Ik vind ze namelijk ook mooi :slight_smile:

Gr Ron

1 like

Mijn beste,

Het is een prachtig horloge. De analoge wijzers in combinatie met digitale complicaties vormen een mooi evenwicht.

Maar als het uurwerk een quartsuurwerk heeft, wat voor (meer) waarde heeft dan het ’ chronometer certificaat’. In mijn opinie is een quarts uurwerk toch al zéér naukeurig.

Orologio Signaturis Temporis

1 like

Vandaag heb ik het horloge aangeschaft. Met zwarte leren band. Ik vond de titanium band wel erg duur.

Ik vind het een prachtig horloge.

foto’s volgen.

Dank voor jullie reactie.

Marijn.

1 like

Proficiat Marijn! Mooi horloge. Veel plezier ermee en… kom op met die foto’s :slight_smile:

Gr Ron

Ha, leuk !!!
Congrats met de nieuwe klok !
Wear it in good health !

Tja, de metalen of Titanium banden van Breitling kunnen een korloge bijna 2x zo duur maken :frowning:

Ze zijn wel zeer degelijk afgewerkt, maar soms vraagt men zich toch af of het de juiste prijs/kwaliteitverhouding is…

1 like

mooie klok en foto , band staat hem erg goed (tu)

Zoals toegezegd, nog wat foto’s. Ik ben geen beste fotograaf.

Mooie klok Marijn, gefeliciteerd!! (tu)

marijn Schreef:

Zoals toegezegd, nog wat foto’s. Ik ben geen beste
fotograaf.

Bwa, doet er niet toe, het is het gebaar dat telt !
Bedankt voor de foto !

Je zal er beslist heel veel plezier van hebben.
Het is een erg veelzijdige toolwatch !

Gefeliciteerd met je Aerospace Marijn! Ik heb sinds vorig jaar ook eentje (net nog het model voordat de Advantage uitkwam) en ben er meer dan tevreden mee.
Die titanium Advantage banden kun je los ook kopen, alleen weet ik niet wat ze los kosten, zelf krijg ik altijd wel een leuke korting bij mijn juwelier en voor mijn Aerospace zou ik rond de 150 euro kwijt zijn voor een titanium professional band.

1 like

De titaniumband van Breitling kostte EUR 660,–. Vandaar dat ik een leren Breitling band heb genomen.

groet,

Marijn.

Rob76 Schreef:

Gefeliciteerd met je Aerospace Marijn! Ik heb
sinds vorig jaar ook eentje (net nog het model
voordat de Advantage uitkwam) en ben er meer dan
tevreden mee.
Die titanium Advantage banden kun je los ook
kopen, alleen weet ik niet wat ze los kosten, zelf
krijg ik altijd wel een leuke korting bij mijn
juwelier en voor mijn Aerospace zou ik rond de 150
euro kwijt zijn voor een titanium professional
band.

Ik wil weer niet onbeleefd zijn, maar voor 150 euro heb je absoluut geen Breitling titanium professional band.
Of het moest zijn dat je juwelier ze aan een zesde van de catalogusprijs verkoopt…maar dan steekt hij er zelf zwaar aan toe (:smiley:

1 like

Van harte, mooi horloge en hij staat je ook goed om de pols zo te zien! (tu) Veel plezier ermee.

@Marc-B1: ik heb mijn juwelier net nog aan de lijn gehad, en nieuw Professional titanium is echt 160 euro bij hun, let wel voor het OUDE model waar ik het gisteren over had.
Door het vele dragen heb ik aardig wat krasjes op mijn band vandaar dat ik de prijs op heb gevraagd om de band te vervangen.

1 like