Breitling Avenger II GMT

Hallo allen,

Ik heb even een vraag over het bandje van de Breitling Avenger II GMT. De Avenger II GMT kan, zoals velen van jullie weten, besteld worden met verschillende banden. De stalen Professional III band is gepolijst, nu vraag ik mij af of de matte band van de Avenger II Seawolf ook past op de GMT.

Ik vind de band met ‘high polish’ super mooi en in het oog springend maar hoe dichter ik bij de aanschaf zit hoe meer ik twijfel over de finish van de stalen band.

Kan iemand verduidelijken of dit kan?

Alvast bedankt!

Is de professional III bracelet voor de Avenger II dan anders als voor de Colt :thinking:? Mijn professional III is namelijk geborsteld. Alleen de zijkanten van de schakels zijn gepolijst.

Een tijdje terug kon je op de Breitling site nog het een en ander samenstellen maar kan dat nu even niet weer vinden. Daar had je ook de keuze uit de verschillende bracelets.

1 like

Ja, de pro III is gepolijst bij de Avenger. Lastige keuzes allemaal, binnenkort maar even een middagje naar de Juwelier.

Zou mogelijk moeten zijn.

Ik heb hem wel eens gepast met een matte band, ben uiteindelijk toch voor gepolijst gegaan omdat de lugs dat ook hebben.

Heb je aan deze foto wat?

1 like

Ok vind de matte band niet echt passen op de Avenger II GMT. High Polish is mooier maar kwetsbaarder.

1 like

Heb je de Avenger nog? Ik zou graag eens een goede foto willen van iemand die hem draagt bij daglicht, volgens mij valt het ‘kijk-mij-nou-eens-een-duur-horloge-hebbengehalte’ best mee omdat het horloge vrij dun is.

Ja, kwetsbaarder is het. Ik verwacht niet het horloge ook nog door te verkopen dus als hij ooit gepolijst moet worden dan doe ik dat ook gewoon, dan zal hij er best wel weer even tegenaan kunnen.

1 like

Zal straks buiten even een foto schieten :slight_smile:

5 likes

Ja graag. Hoe bevalt het horloge?

Kweenie op mn emergency pro met gepolijste pro 2 band vond ik het geheel te bling voor mijn smaak.

Ik weet niet of een plattere kast het weerkaatsende effect vd band vermindert

Welke band heb je op het moment voor de Breitling?

Breitling Aligator maar dan lichtbruin

1 like

Ik vond de canvasband echt top. Kwaliteit is niet spetterend maar wel mooi!

4 likes

Canvas was mooi, maar oncomfortabel. Rubber was mijn ding :joy:

3 likes

Zo is die perfect in mijn ogen :heart_eyes:

1 like

Pff hier had ik nog helemaal niet aangedacht. Super mooi, denk dat dit hem wordt (naast staal). Zijn ze eenvoudig te wisselen?

1 like

Kopen en lekker bandenswappen!
Wisselen is een fluitje van een cent.

3 likes

Schitterend! Zijn dat allemaal originele Breitling banden? Waar koop je die (en wat mag zoiets kosten als ik zo brutaal mag zijn)?

1 like

In slagvolgorde:
Breitling military strap € 170
Hirsch € 50
Breitling Rubber + vouwsluiting € 350
Ko lederen band € 40

Allen even snel uit mijn hoofd en ‘circa’ prijzen.

Edit: even een aanpassing :slight_smile:

2 likes

Gesatineerd staat hem best. Ik vond het origineel te bling dus binnen 48u na aanschaf zelf geborsteld. Maakt 'm iets minder dressy en iets meer tool

10 likes