Breitling AVENGER only topic 💪

Hier hetzelfde, af en toe een dagje een ander maar daarna deze snel weer terug om de pols :+1:

1 like

Van harte :partying_face::partying_face::+1:

Bedankt

1 like

20 likes

Veel te lang al niet gedragen :see_no_evil:

21 likes

Prachtige horloges. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de Seawolf nadat ik een tijdje een Steelfish heb gehad. Vaak op het punt gestaan om er een aan te schaffen maar nooit de stap gezet. De drank werd minder nadat ik eenmaal een Planet Ocean Chrono en Rolex Deepsea had gekocht. Sluit niet uit dat deze duiker nog een keer aan de verzameling toegevoegd zal worden. Ik heb veel minder met de nieuwe modellen. Mijn favoriet blijft de zwarte wijzerplaat met een ProII band

2 likes

17 likes

13 likes

14 likes

Waanzinnig mooi in blauw🥰!

13 likes

17 likes

Effe schaamteloos crossposten. ( sorry, maar ik vind dat ze in dit topic ook aanwezig moeten zijn :wink:

De Seawolf is perfect uitgelijnd hoor, is de hoek van de foto.

Alle drie super robuuste horloges, doch heel aangenaam om te dragen, perfect waterdicht en super afleesbaar.

Zo maken ze die niet meer ! :+1: :+1: :+1: :star_struck:

15 likes

Wow … super trio :yum::+1::+1::+1:

1 like

Mooi setje hoor :+1: :+1:

Ja, en het straffe is dat ik niet eens duik. :sweat_smile:
En ben zelfs geen zwem liefhebber :joy:
Maar hou wel heel veel van deze horloges. :+1:

2 likes

Kan ik me voorstellen , het is mooi dat ze tegen water etc kunnen maar meestal zitten wij mensen toch op het droge :wink:
Ook mooi de set compleet uit die periode :muscle:

1 like

Nog es opgezocht:

The Watch. The Avenger Seawolf encompass the high standards of build and utility, to achieve the 3000m water resistance they have used a patented screw-down crown system, The Sapphire crystal is 4.80mm thick.

3 likes

14 likes

Prachtig allemaal.
ik heb die onderste ook en gaat nooit meer weg.