Breitling B55

Het moet niet gekker worden…

Krijg er een beetje een Casio/G-Shock gevoel bij, en dat is in dit geval niet positief… :frowning:

Wat een gedrocht.

Wow, je kunt nu met je telefoon doen wat je al op je horloge kon, werkelijk kansloos dit… en ik ben nota bene Breitling fan.

Als ik de nieuwe modellen van Breitling bekijk via hun site dan is dit eigenlijk geen verrassing.

Een setting om de secondewijzer netjes met de indices te syncen zou handig zijn, dat zijn ze nu niet. Verder…

Sinds de B1 is het bergaf gegaan.
Blij dat ik er een nestje van heb :smiley:

http://s216.photobucket.com/user/Marc-B1/media/A%20-%20WATCHES/BREITLING%20W/BREITLING%20B1/B1%20BLUE/AC-B1-01.jpg.html

Op zich vind ik het wel iets dat past bij een tool watch. Praktische functies op een tool watch. Zo’n belachelijk groot blauw wifi-achtig logo op de wijzerplaat daarentegen ziet er niet uit.

Om te snikken !

Leuk een B-1 met WiFi! :slight_smile:

En uitmelken dat concept. Groot gelijk hebben ze, ze verkopen goed die PVD quartz klokken.

Oom Piet Schreef:

Leuk een B-1 met WiFi! :slight_smile:

Als ik het plaatje mag geloven is het Bluetooth. WiFi zal waarschijnlijk te veel energie opslurpen.

Het is ergens wel gemakkelijk. M’n smartwatch en smartband kan zo iets vergelijkbaars ook. Timers e.a. functies instellen gaat met de telefoon vaak net wat vlotter, time sync met internetserver en locatie specifiek.
Maar het knappe vind ik juist als een horloge het allemaal zelf kan.

Dus een Casio EQB-500 is wel praktisch en een stuk betaalbaarder,

maar toch heb ik veel liever m’n GPW-1000 die de time sync zelf kan.

Ik vind het niet zozeer een gedrocht, maar het is niet een product wat mij aanstaat. En dat ie van een kabeltje afhankelijk is… heb ik liever de Tough Solar van Casio. Aan de andere kant de die-hard gebruikers zouden zo een solar wel es KO krijgen, maar zo ver ga ik niet en prefereer dan veel liever een “niet stekker afhankelijke” energiebron.

Brrrrr…

Totaal niet mijn ding, bijna n i-watch

Nou ik wil hem wel hoor! Dat blauwe wifi-achtige bluetooth ding op de dial hoeft van mij niet, maar verder vind ik het een mooi ding!

Ik weet, ik word oud(er)…
Maar liefst zou ik al die moderne technologie uit horloge’s houden…
Niet dat ik daar wat aan kan doen.

Wat moet je met dat ding over 10…of zelfs 5(?) jaar…

Mooie Breitling pa! Ja he!? Leg hem maar op zolder…bij me walkman…:smiley:

Tja B50… daar zijn helaas de kinderziektes nog niet uit.
Op zich mooi ontwerp. Ik vraag me nog steeds af wat de batterijduur zal zijn na 2/3 jaar.

Voor wat betreft de B55, daar zie ik het nut niet zo van in.
Wat is het grote voordeel van hetgeen je op je horloge kunt zien, ook op je mobiel zichtbaar is. De wekker van je horloge via je mobiel instellen? :S
Ook het blauwe bluetooth logo is niet mijn ding.

Als het we het dan toch over digitaal hebben, dan houd het voorlopig liever bij de aerospace of de B1.

DFR Schreef:
-------------------------------------------------.

Als het we het dan toch over digitaal hebben, dan
houd het voorlopig liever bij de aerospace of de
B1.

Ik zou v digitaal alleen de emergency willen. Jammer dat versie 2 zo n knoepert is en je gebonden bent aan hun batterijwissel. Erg sluw gedaan moet ik zeggen.

+1

Mijn B1 blijft ook na het zien van dit filmpje (wel mooi gemaakt overigens) mijn beste vriend.
Ik vind deze B55 eerlijk gezegd weinig vernieuwend en eigenlijk Breitling onwaardig met dat in mijn ogen lelijke blauwe wifi achtige connected logo op de wijzerplaat!

IWC3799 Schreef:

eigenlijk Breitling onwaardig met dat in mijn
ogen lelijke blauwe wifi achtige connected logo op
de wijzerplaat!

Het staat al op de wijzerplaat geprint. En als het zo een groot logo moet wezen, dan liever van hetzelfde spul de cijfers. Nu matched het met de blauwe band, maar zonder staat het imho beter/makkelijker op andere kleuren.