Maar ergens zou je toch hopen op een eigen gezicht en identiteit.
Tudor is toch ook geen goedkope Rolex? In ieder geval, niet meer. ![]()
Het valt nog mee dat er geen Breitling-kroon op de Gallet horloges zit. ![]()
Maar ergens zou je toch hopen op een eigen gezicht en identiteit.
Tudor is toch ook geen goedkope Rolex? In ieder geval, niet meer. ![]()
Het valt nog mee dat er geen Breitling-kroon op de Gallet horloges zit. ![]()
Tuurlijk wel. Voor onder de 5k heb je top tudors.
IMHO. Dan hè. Rolex is gewoon duur. Maar in vergelijk met omega weer goedkoop. Eigenlijk is Rolex niet duur. Je krijgt er ook geld voor terug.
Dat is bij breitling helaas niet zo.
Maar dit is allemaal te veel OT. ![]()
Eigenlijk is een Breitling duur. Is hetzelfde als een Gallet. ![]()
![]()
Ik vraag me af of het een succes gaat worden. Ik loop er in ieder geval niet warm voor ![]()
Je bent er snel bij Joost! ![]()
Die blauwe Multichron Pilot is er mooi, maar zweeft precies wel wat boven de pols, hoog achterdeksel? Wel goeie fotos, op de website kun je er niet veel van maken…
Hebben ze nou een breitling stalenband met b logo ?
Omdat ik ze allemaal even om de pols heb gehad wilde ik de nieuwe banden niet meteen een used look geven ![]()
![]()
Ik vind ze vrij duur, en vrij groot…
Yep
Nee Gallet … naam
Ik meen vanaf €2600,- en vanaf 38mm
Maar sommige vinden alles vrij groot en duur ![]()
Ik loop er ook niet zo warm van. Maar de prijzen lijken in Longines terrein te zitten. Dat valt dan wel mee.
Korting vragen he. En geen Rolex aandoen als je naar de AD gaat.
Ik vind de form factor van een aantal van deze echt heel knap, zien er gewoon goed uit. die dikte: ik ga niet nog een keer mijn mening verkondigen, ik denk dat het een prima dikte is voor een SW510 (of de handwinder chrono’s ook zo dik zijn weet ik niet). Ik vind wel dat die versies met de sellita hoog geprijsd zijn. Maar goed, ik zou niet even weten wie nog meer voor rond de 4000 euri een chronograaf heeft, nieuw. Damasko, Sinn, die komen even snel in me op?
Nouja, 2600 valt mee. Maar dat is dan ook de enige. De meeste zijn rond de 4000 en 40+ mm. Dat had ik niet in gedachte als je een ouder merk nieuw leven inblaast. Blijf dan bij de maten rond de 36. Breitling heeft genoeg grote horloges.
Of 6100 en 38mm. Je krijgt daarvoor wel een schitterend Breitling inhouse uurwerk overigens. Hetzelfde uurwerk zit ook in horloges die 3k duurder zijn.
Altijd iets willen wat er niet is … er keuze genoeg … hoppa stoppen met zeiken en door naar het volgende merk ![]()
Zag net je collectie , je zit zelf toch in een totaal andere hoek ![]()
Vandaag bij Kopmels bekeken en ze zien er best te pruimen uit.