Breitling blaast "Gallet" nieuw leven in; 2026

Best knap hoe ze het tot op de dag geheim hebben kunnen houden. Ik heb echt nergens een render of stiekeme foto kunnen vinden de afgelopen maanden. En er zijn toch best veel verschillende kleuren uitgekomen :sweat_smile:

Ook hele AD delen (vermoed bij Breitling?)

Pas dit uur is alles online gekomen, mooi afgesproken werk :smiley:

4 likes

3 likes

De goedkoopste is volgens mij de groene met oranje plaat 2600 euro.

De chrono zie ik al snel voor 4100 en 6100

2 likes

Met Breitling achtige bracelet

2 likes

Die is inderdaad mooi, maar bij de rest van de modellen mis ik die cleane, uitgebalanceerde en toch sportieve charme die ik associeer met Gallet.

3 likes

Ik snap m vind ik zelf ook de mooiste. Zwarte plaat en deze

8 likes

Dit is wel echt heel gaaf :ok_hand:

5 likes

Ja eens, toch meer het Gallet idee

6 likes

Het idee dat je een luxe horloge koopt wat echt alleen door liefhebbers word herkend vind ik juist tof :ok_hand:

3 likes

Ik vind het echt afgrijselijk gemaakt.

1 like

Wow dat klinkt intens , kan je iets meer duiding geven ?

Absoluut. Alles aan de wijzerplaat en subdials is dermate asymmetrisch dat het gewoon pijn aan mijn ogen doet. Subdials die uurmarkeringen afsnijden zijn al niet mijn favoriet, maar in twee verschillende groottes trek ik echt niet.

2 likes

Misschien even de term Regatta opzoeken :sweat_smile:

Maar proficiat je hebt je mening weer kunnen spuien.

Succes terug bij het groene gedeelte waar je ook alleen maar wat kan kwallen.

1 like

Ben bang dat het wel een beetje het design is :pray:

Afgesneden uurmarkeringen horen er een beetje bij , snap dat je t niet mooi kan vinden maar als ze de subdail nu dermate klein zouden maken dat t binnen de uurmarkeringen viel dan was t design kapot geweest.

Je ziet het bij alle groten der aarde maar dan zou ik toch alsnog liever symmetrische subdials willen zien. Niet eentje die groter is dan de ander en daarmee ook een grotere hap neemt uit een uurmarkering ten opzichte van de andere.

Sorry het was mijn eerste ingeving, ik waardeer een ieders smaak en wilde zeker geen sneer naar jou persoonlijk geven.

1 like

Dat vind ik een nette reactie terug.

Moet ook gezegd :smiley:

Iedere zijn smaak inderdaad.

Dat vind ik dan weer heel jammer. Dus eigenlijk is Gallet een soort goedkope Breitling? Dit vind ik wel een misser.

1 like

Ik ben zelf ook geen fan van de duurdere modellen, kleurcombinaties ook wat raar soms?

Zou zelf dan ook voor Breitling gaan in dat segment.

Die 3 hier net en zeker die met de zwarte plaat vind ik wel geslaagd.

1 like

Maar ook die is aan de prijs :grimacing:

Breitling B09 handwinder uurwerk erin is dan wel weer erg leuk. :smiley: :ok_hand:

7 likes