Breitling blaast "Gallet" nieuw leven in; 2026

Zo had ik het ook niet ervaren :person_in_lotus_position: en ergens heb je ook wel gelijk dat het esthetisch soms wat te wensen overlaat , maar juist dat kan ik erg waarderen, het is misschien ook wel een lompe
oplossing om de subdail groter en dus beter leesbaar te maken waardoor de uurmarkeringen maar plaatst moesten maken.

Dit is wel mooi hoor! Ik wil ze wel eens bepotelen, 15.25mm dikte is misschien wel een dingetje…

4100 euri

3 likes

Ja, dat gaat ook wel 'ns anders. :sweat_smile:

Ja, die is zeker goed gelukt. :+1:

Ja, zeker.

2 likes

George Kern heeft letterlijk Breitling vleugellam gemaakt. eigenlijk alles wat na hem uitkwam vind ik niet veel aan.

2 likes

:flushed::flushed::flushed:

Daar denk ik toch anders over :sweat_smile:
Mijn collectie:

8 likes

De laatste is erg mooi met het oude logo. :+1:
Zelf ben ik meer van deze vleugels.

1 like

Dat idee krijg ik ook bij de foto`s van de nieuwe modellen, behalve de 3 van de Classic lijn dan die zijn echt fraai maar helaas met 38mm te klein als chronograaf, dat is meer dress watch size waar het dit jaar sowieso al feest is voor de kleine polsen :fire::tada:
De overige modellen zijn qua kleurgebruik en font bijna Breitling ipv Gallet en dat is vooral voor de Flying Officer jammer vind ik, hopelijk gaat dat niet tegenwerken voor Gallet.

2 likes

Helemaal eens met wat je schrijft :clap:

1 like

Die blauwe Multichron Sport met die oranje subsecond hands is echt vettttt

1 like

Vind dit wel lachen.

7 likes

Nou zeg. Zeker als ze al over 14,7mm bij een omega speedy reduced vallen :sweat_smile:

2 likes

Dat was ook al door George zelf maanden geleden aangekondigd.

Gallet. Breitling. UG.

In die volgorde.

UG is een dure Breitling. :joy:

Maar ergens zou je toch hopen op een eigen gezicht en identiteit.

Tudor is toch ook geen goedkope Rolex? In ieder geval, niet meer. :grimacing:

Het valt nog mee dat er geen Breitling-kroon op de Gallet horloges zit. :sweat_smile:

1 like

Tuurlijk wel. Voor onder de 5k heb je top tudors.

IMHO. Dan hè. Rolex is gewoon duur. Maar in vergelijk met omega weer goedkoop. Eigenlijk is Rolex niet duur. Je krijgt er ook geld voor terug.

Dat is bij breitling helaas niet zo.

Maar dit is allemaal te veel OT. :see_no_evil:

3 likes

Eigenlijk is een Breitling duur. Is hetzelfde als een Gallet. :joy::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vraag me af of het een succes gaat worden. Ik loop er in ieder geval niet warm voor :v:

3 likes

Net de collectie bekeken …:+1:

De eerste twee (blauwe en zwarte chrono’s) zijn vet :grimacing::+1:

9 likes
1 like

Je bent er snel bij Joost! :ok_hand:
Die blauwe Multichron Pilot is er mooi, maar zweeft precies wel wat boven de pols, hoog achterdeksel? Wel goeie fotos, op de website kun je er niet veel van maken…

1 like

Hebben ze nou een breitling stalenband met b logo ?